Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

Hoe bouw ik m'n cockpitje uit

<< < (6/6)

PoloDennis:

--- Citaat van: martijn op ma, 06 nov 2006, 18:13:00 ---je hebt toch ook van die verklikker zoemers? Kosten nog geen 10 euro en kan je onzichtbaar wegwerken. Die heeft mij al meerdere keren een lege accu weten te voorkomen.
--- Einde van citaat ---

ik weet dat die dingen bestaan, maar ik vind een ledje mooier en minder irritant, ik wil eigenlijk nooit iets in mijn auto doen wat me gaat irriteren, zelfs al is het voor mijn eigen bestwil (open deur verklikkers is ook zeker niet iets voor mij)

martijn:
ok. why take it the easy way...

Polo_coupe:
FOUT niet doen dus.
Ik heb nu alle 2 mn tellers gemold. Ik heb nu de toerenteller cockpit zo gefixt dat de belangrijkste lampjes t doen. Toerenteller doet t niet, die is zeker electronisch?
Er zitten van die gare pootjes die je om de pootjes van de ledjes heen moet doen. SUPER GAAR. gewoon lekker laten zitten
henri

PoloDennis:

--- Citaat van: Polo_coupe op ma, 06 nov 2006, 18:58:00 ---FOUT niet doen dus.
Ik heb nu alle 2 mn tellers gemold. Ik heb nu de toerenteller cockpit zo gefixt dat de belangrijkste lampjes t doen. Toerenteller doet t niet, die is zeker electronisch?
Er zitten van die gare pootjes die je om de pootjes van de ledjes heen moet doen. SUPER GAAR. gewoon lekker laten zitten
henri
--- Einde van citaat ---

ja, die pootjes van de ledjes zijn vervelend, bij sommige cockpits is dit echter beter gedaan (een redelijk goed plastic stekkertje om de pootjes van de folie) Bij het plaatsen van ledjes moet je ook letten op de juiste polarisatie.

Bij de eerste paar keer een cockpit ontmantelen en weer in elkaar zetten kwam ik ook steeds in de problemen, nu niet meer (mijn toekomstige cockpit met MFA en gebruiksmeter heb ik al minstens 10 keer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet)



Polo_coupe:
Heeft iemand misschien nog een printlap of een hele cockpit met toerenteller liggen. Mijn is nu dus overleden. Helaas,
MVG henri

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie