Het Polo86c Register
Algemeen forum => Algemeen => Topic gestart door: Dennis op zo, 18 jan 2004, 13:01:57
-
Een duitser heeft het testbericht in een duits tijdschrift van 1989 onder de scanner gelegd:
-hitit-
Zelfs die striping is dus origineel!
Hetzelfde geld voor de isolatie in de motorruimte... -screw-
Of 2x groter formaat (3,77MB zip): klikkuh
-
Het is een D.I zelfs, dat had ik niet verwacht :)
-
GAAAF!!
KOEL, UBERKOEL ( -hitit- -hitit- -hitit- )
Ik zal Ross ff informeren..
Harstikke kickuh
-
DI: 2 computers onder het dash: 1 van de einspritzung, 1 van de koppeling..
-
Waar zie je dat??
btw, wat is dat "tonnetje" voor het zekeringenkastje?
-
Ik wist het,ik wist het.....
Nu nog zo'n ding bemachtigen!!!!
-
Nog een eco diesel (cockpit):
klik hier
-
Waar zie je dat??
btw, wat is dat "tonnetje" voor het zekeringenkastje?
Vacuumtank voor het bedienen van de koppeling misschien ?
-
Could be... vacuum was t zeker..
-
Could be... vacuum was t zeker..
dat is pijpen ook :D
-
Could be... vacuum was t zeker..
dat is pijpen ook :D
-off-
Maar niet in Duitsland withstupid
-
Ben bezig met een projectje in gedachten: öko-Polo 2.0
Electrisch aangedreven Polo I of Derby (die 'e' in Derby kun je zo mooi accentueren dan)... Meteen geen last meer van een roestende tank?!
Jammer genoeg worden de regels voor zelfbouw van elektrische voertuigen wel erg aangescherpt, maar ik ga er toch eens goed over nadenken...
-
sh*t
heb laatst nog met iemand staan praten die voor zijn werk auto's ombouwde naar electrisch.....
maar dacht je nou dat ik nog wist wie dat was........
had vast nog wel nuttigs kunnen inbrengen :)
-
In Aduard (bij Groningen) zit een bedrijf wat auto's ombouwt naar electrisch aangedreven versies, http://www.rebbl.nl/ Ben daar onlangs een keer geweest uit interesse, hebben ook een oude kever omgebouwd!
Heb tijdens mijn studie en Formula Student tijd contact gehad met Tim de Lange, die heeft een bedrijf http://www.innosysdelft.com/ , en heeft inmiddels veel ervaring met dergelijke ombouwen.
wat ik wel weet; goedkoop is het niet om het te 'laten doen' :)
Zo zit ik al een tijd te denken om een ombouw naar CNG icm KDFi te doen (gasinjectie) voor de mini. Een complete kit incl. inbouw kost zo'n 2500,- , maar zelf doen icm KDFi moet voor veel minder kunnen. Alleen goedkeuring schijnt nogal lastig te zijn; de RDW is niet zomaar akkoord met een home-made inbouw -hitit-
-
Op Volksforum loopt er een topic over een type 3 of 4 (weet ik ff niet meer) variant:
is ook omgebouwd naar elektrisch => wellicht nuttige info
-
Ik dacht dat jij het al druk zat had geert :) Maar wel een uitdaging al vind ik elektisch en hybride eigenlijk geen echte auto`s :)
In Aduard (bij Groningen) zit een bedrijf wat auto's ombouwt naar electrisch aangedreven versies, http://www.rebbl.nl/ Ben daar onlangs een keer geweest uit interesse, hebben ook een oude kever omgebouwd!
Aduard :) dat is lang geleden dat ik die plaats naam heb gehoord. Heb nog ooit 4 jaar verkering gehad met een meisje daar :)
-
een benzine auto om zetten naar electrisch , heb je al gespaard voor je lipo accu's , das niet goedkoop . regelaar is best wel prijzig en dan nog 2 motoren die je in de naaf kunt zetten , woei daar kun je een leuke auto voor bouwen non electrisch
-
Ik heb het ook druk zat, maar ik zit gewoon een beetje weg te dromen. En ik moet natuurlijk ook wel iets met al die autootjes?! :D
Ik zeg ook niet wanneer-ie klaar gaat zijn, hč?! -uitlachen-
-
@Serge: geld speelt geen Rolex... :)
-
tegen die tijd is je derby de ultieme rat . een hoopje roest stof -uitlachen- :)