Auteur Topic: dieven steeds raarder  (gelezen 1488 keer)

Offline Pierre

  • L86C-0101
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.410
  • Geslacht: Man
  • papa pierre
dieven steeds raarder
« Gepost op: di, 01 jun 2010, 19:21:26 »
Auto uit bedrijf gestolen

Op zondag 30 mei werd, omstreeks 23.30 uur, bij de Zeeuwse politie gemeld dat er een personenauto ontvreemd was uit de showroom van een garagebedrijf in Tholen.

Een medewerker van het garagebedrijf is nog achter de dief aangereden, maar raakte deze kwijt.

De auto die gestolen is betreft een blauwe BMW met het kenteken 73-GV-HH
wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij/zij niet andersom stond

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: dieven steeds raarder
« Reactie #1 Gepost op: di, 01 jun 2010, 19:47:25 »
tja................  -dunno-.

Dus dan vraag ik me af wat die medewerker om 23.30 op zondag in de garage deed  -dunno-.......


Wat ik wel altijd een mooi verhaal vond, Meen dat dat ergens in nijmegen was.
Een kerel die via internet een meisje probeerde te scoren en vervolgens op het station afsprak. Daar haar ophaalde en zei dat hij even voor een nieuwe auto wilde kijken. Eenmaal bij de garage vroeg hij om een proefrit te maken. Toen de garage houder om zijn rijbewijs vroeg zei hij dat zijn vriendin wel zou wachten. Vervolgens maakt hij een proefrit en komt nooit meer terug.. Leuke date voor het meisje dus. Maar wel goed gevonden  :)

Offline rekordc

  • L86C-0097
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.030
  • Geslacht: Man
  • Martin Voerman
Re: dieven steeds raarder
« Reactie #2 Gepost op: di, 01 jun 2010, 22:29:13 »
Deze bon kwam ik vandaag tegen op het werk: gaarne nieuwe voeding (voor adslmodem) op sturen, er is ingebroken bij de klant en zijn voeding is gestolen.....
- Onze Eigenste Ozzy Osbourne -

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: dieven steeds raarder
« Reactie #3 Gepost op: wo, 02 jun 2010, 07:47:12 »
vreemde praktijken tegenwoordig...
Net zoals dat er soms standaard velgen onder een auto worden uitgejat (lichtmetaal dan wel, maar wel gewoon wat erop hoort, niets speciaals ofzo)
En dan altijd gewoon op de grond laten vallen... Slaat toch ook nergens op?

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: dieven steeds raarder
« Reactie #4 Gepost op: wo, 02 jun 2010, 09:19:27 »
Moet je eens bij een autoverhuur bedrijf vragen. Hoorde daar laatst het volgende van een vriend van mij die daar een bijbaantje heeft:

Mensen huren een Renault Scenic met 3e zitrij bankje. Brengen de auto terug, zonder bankje (omdat ze zelf een scenic hebben zonder dat betreffende bankje :D ). En maar vol blijven houden dat het bankje er al niet in zat toen ze hem gehaald hadden..  -gert-

OF:
Mensen huren een Corsa, brengen deze terug met totaal versleten banden (komen ze in de garage achter..). Na wat onderzoek blijkt dan dat men thuis ook een corsa heeft, maar dan met zgan banden :D die eerst onder de huurauto zaten..

Een dagje een auto huren is dan blijkbaar een lucratieve manier om je eigen auto weer in tiptop staat te brengen  :)

Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline FuriouZ

  • L86C-0162
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.365
  • Geslacht: Man
Re: dieven steeds raarder
« Reactie #5 Gepost op: do, 03 jun 2010, 07:38:23 »
tja................  -dunno-.

Dus dan vraag ik me af wat die medewerker om 23.30 op zondag in de garage deed  -dunno-.......


Wat ik wel altijd een mooi verhaal vond, Meen dat dat ergens in nijmegen was.
Een kerel die via internet een meisje probeerde te scoren en vervolgens op het station afsprak. Daar haar ophaalde en zei dat hij even voor een nieuwe auto wilde kijken. Eenmaal bij de garage vroeg hij om een proefrit te maken. Toen de garage houder om zijn rijbewijs vroeg zei hij dat zijn vriendin wel zou wachten. Vervolgens maakt hij een proefrit en komt nooit meer terug.. Leuke date voor het meisje dus. Maar wel goed gevonden  :)
doh -notworthy- uitlachen2 uitlachen2 uitlachen2 uitlachen2 uitlachen2
Liever een maand aan een opel lassen dan een dag aan een fransman sleutelen