Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: polo 3 op zo, 03 aug 2003, 00:28:13
-
Hallo daar allemaal,ik heb nu een schade g40 die bijna helemaal kaal is,nu is deze orgineel hollander op kenteken en is nog wel te maken,maar stel iemand heeft een normale 1,3 en die zet de ramen over,en slijpt het gedeelte van de accubak en het framenummer over,en de kentekenplaten natuurlijk ook,dan is t toch eigenlijk goed? of zitten er nog meer ergens nummertjes verstopt?En kun je dit onopvallend maken?
arno
-
Hmm...heb jij een polo met framenummer dan ??
Zou 'k zuinig op zijn, die zijn er niet zoveel :D
-
Oh ja, als je dan toch bezig bent zou ik de motor ook ff overzetten.....
-
laat ik het zo zeggen, je mag alles rond het chassis nummer vervangen .het chassis nummer mag je niet vervangen. ;)
-
Wel eens van "omkatten" gehoord??
-
ja das met gejatte wagens weer,maar deze zijn beide niet gejat,en t is zonde om dat chassis, zomaar naar de sloop te brengen en dan plat te laten duwen,het is nog te maken dus als iemand t gratis wil hebben met alle papieren en kenplaten erbij,laat t maar horen.
arno
-
Omkatten geld niet alleen voor gestolen auto's; het is in beide gevallen strafbaar....
-
ok,dan de sloop op da ding
-
Wat is leuker??
(dan zou ik zeggen: goede koets kaal trekken, spuiten, opbouwen (met PY blok), en gaan!)
Heb je geen kenteken bij de andere koets dan??
Maar goed: Je kunt toch ook de schade oplappen met de niet schade.. Gewoon voor de veerpoot-'dom' afslijpen, en terug erop lassen. (ik neem aan dat de G kop schade heeft)..
-
nee achter bij de tank,een rare plek,is eigenlijk alleen t achterscherm en de deur een beetje,daklijn is nog gewoon recht.
-
Inleveren dan maar bij sloperij 'henk-en-co'
Nemen alleen complete auto's aan, dus blok volgaarne laten hangen....
(voor adres even contact opnemen met mij :-)
Groeten
co
-
straat die toevallig niet op markt plaats te koop?
ik had er wel een bod op gedaan.
-
uhm,ik weet t niet,hij is verwijdert dus heb t bod niet gezien,maar je hoeft niet te bieden want hij is gratis,alle papieren en kentekenplaten erbij.Maar wacht niet te lang anders ligt t woensdag op de sloop,en dan word ie gewoon geschrapt en plat geduwt,dus mocht je interesse hebben dan mail me maar op arnoz10@hotmail.com of bel met 0625138894
-
Hij is al helemaal kaal he?
(dus zonder blok)..
Dan ehmz, ff denken: 2f,. speciaal aan de G-koets???
Douwe?
-
oja,als iemand een goede benzinetank zoekt,zonder roest aan de vulhals of aan de rest van de tank,dan kan hij deze er morgen gratis vanaf komen halen,ik heb er geen tijd meer voor en anders word de tank geplet.
arno
-
Hij is al helemaal kaal he?
(dus zonder blok)..
Dan ehmz, ff denken: 2f,. speciaal aan de G-koets???
Douwe?
Volgens mijn oude ETKA was het bestelnr. van een G koets anders,maar wat er anders aan was...alle losse delen waren hetzelfde,ik vermoed dat er iets met de wielstanden was -cool-
-
ik dacht dat bij de G40 er meer laspunten gezet zijn dan bij een gewone polo om de stijfheid van de carros te bevorderen en zo een veel betere wegligging te bekomen omdat de carros minder vervormd , eventueel kunnen er ook dikkere balken gebruikt zijn dacht 1mm i.p.v. 0,8 mm stofdikte
-
Hmz,ok weer wat geleerd :-)
-
ik dacht dat bij de G40 er meer laspunten gezet zijn dan bij een gewone polo om de stijfheid van de carros te bevorderen en zo een veel betere wegligging te bekomen omdat de carros minder vervormd , eventueel kunnen er ook dikkere balken gebruikt zijn dacht 1mm i.p.v. 0,8 mm stofdikte
Bij mijn GT G40 zitten er inderdaad veeeeel meer puntlassen in dan standaard :D ,
maar bij een org. ben ik niet meer tegengekomen dan bij een gewone.
Ook de plaatdikte maakt geen verschil.
-
ik dacht dat bij de G40 er meer laspunten gezet zijn dan bij een gewone polo om de stijfheid van de carros te bevorderen en zo een veel betere wegligging te bekomen omdat de carros minder vervormd , eventueel kunnen er ook dikkere balken gebruikt zijn dacht 1mm i.p.v. 0,8 mm stofdikte
Nee joh, dat kost toch veelste veel! Het is maar een polootjes hoor! :P
-
:D
-
He douwe,heb jij die puntlassen doorgelast in t chassis?en waar ergens allemaal precies?
arno
-
Gewoon alles doorlassen , liefst deuren ook vastlassen....of helpt dat alleen bij een Dodge Charger ?? :D
-
MMM wearing my daisy dukes now ..
-
Ff voor de simpele zielen onder ons : dit zijn daisy dukes
-
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Gadverdamme, vroeger in de serie zag ze er een stuk knapper uit -cool-
-
kennelijk snappen de kids nog steeds niet what daisy dukes zijn ...
-
En dit is "the one and only" in Daisy Dukes.........
-
volgens mij bedoeld gert dat broekje wat ze aan heeft.
of heb ik dat mis ??
-
He douwe,heb jij die puntlassen doorgelast in t chassis?en waar ergens allemaal precies?
arno
Das nou het leuke van een grondige resrauratie :D :D
Men neme nieuwe dorpels en zijpanelen,die las je er met een ouderwetse puntlastang in/op (verlies je zelfs bij -10 nog wat liters zweet) kun je zelf bepalen hoeveel je erin zet....
Af fabriek om de pakembeet 4cm nu dus om de 1cm :P
-
Het ijzer smeden als het heet is noemen ze dat volgens mij...... :D