Algemeen forum > Voorstellen

Yuri en zijn '87er coupé

(1/3) > >>

Yuri:
Hoi!


Getrokken door de lage maandlasten ben ik voor de Polo gevallen. Een paar maanden geleden kocht ik deze schoonheid:







Bij de proefrit viel me meteen een sterke benzinegeur op. De verkoper, een medewerker van een VW-dealer, vertelde dat hij nooit iets geroken had. Ook de vulpijp was volgens hem in orde. Uiteindelijk toch gekocht, en toen ik de wagen opkrikte, merkte ik dat de benzine wegdrupte. Tank gehaald bij winparts, oude tank er onder uit, bleek totaal gatenkaas bij de bocht. Ik rij nu een stuk prettiger, merk ook dat de wagen een stuk minder verbruikt.

Afgelopen weken >1000 kms mee gereden zonder problemen. De koppeling gaat wel vrij zwaar en kraakt wat, maar het schakelen gaat vooralsnog prima. Op verschillende plekken ingespoten, maar het kraken blijft.

Auto gekocht voor 450 euro, tank kostte 70 euro, en de velgen 50 en een krat bier. Auto heeft 132 000 gereden, 1.0 motor.


Mooi toch? Bijna oldtimer! :)

Yuri:
Nog een vraagje... Weet iemand waar de schakelaar zit om de achterruitwisser te bedienen? Alvast bedankt!



Sjon:
Welkom.
Coole kleur, nette coupe zo te zien vanaf foto.
Maar goed, ik ben hollander, dus altijd wel te zeiken:
-afschuwelijke velgen
-die sierstrip: vraag me af of dat erop hoort.

Achterwisser: rechter hendel richting dash duwen.
(meestal gaat sproeier dan ook ff)
Uit: nogmaals hendel duwen.
Indien wisser niet werkt: check bedrading, met name daar waar ie scharniert bij kofferklep

Thomas:
Welkom!

Ziet er leuk uit, maar die (bijlmer-)velgen....  -gert-

Dus wat te doen;
- knappe velgen erop
- siersstrip eraf
- zakken

 -naughty-

Thomas:

--- Citaat van: Yuri op do, 29 jun 2006, 22:22:00 ---Nog een vraagje... Weet iemand waar de schakelaar zit om de achterruitwisser te bedienen? Alvast bedankt!
--- Einde van citaat ---

Is volgens mij 't hendeltje van je af duwen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie