Algemeen forum > Voorstellen

Steefie stelt zich (en zijn Polo voor)

(1/4) > >>

Steefie:
Heej mensen, kzal me eens voorstellen, k ben stefan en 20 jaar jong, kheb un volkswagen Polo 86C Genisis Edition, un heel leuk wagentje. Deze heb k al un hele tijd, heb hem helemaal standaard gekocht, maar heb er inmiddels al wat aan veranderd, zoals: Nieuwe voorbumper, side-skirts, booskijker, embleemloze grill en un sportuitlaat..Binnenkort leg k er ook nog een andere achterbumper op, maar die ligt momenteel spuitklaar in de garage.. Kzal eens wat foto'tjes knippen zodat k deze hierop kan plaatsen...Nou dit was ut dan... Greetzzz....Steef :)

Douwe:
Nu alleen nog ABN leren  :)


En troost je het is mij ook gelukt !!!

Folkert:

--- Citaat van: Steefie op di, 30 mei 2006, 17:51:00 ---Heej mensen, kzal me eens voorstellen, k ben stefan en 20 jaar jong, kheb un volkswagen Polo 86C Genisis Edition, un heel leuk wagentje. Deze heb k al un hele tijd, heb hem helemaal standaard gekocht, maar heb er inmiddels al wat aan veranderd, zoals: Nieuwe voorbumper, side-skirts, booskijker, embleemloze grill en un sportuitlaat..Binnenkort leg k er ook nog een andere achterbumper op, maar die ligt momenteel spuitklaar in de garage.. Kzal eens wat foto'tjes knippen zodat k deze hierop kan plaatsen...Nou dit was ut dan... Greetzzz....Steef :)
--- Einde van citaat ---

Hallo mensen, ik zal me eens voorstellen, ik ben Stefan en 20 jaar jong, ik heb een volkswagen Polo 86C Genesis Edition, een heel leuk wagentje. Deze heb ik al een hele tijd, ik heb hem helemaal standaard gekocht, maar heb er inmiddels al wat aan veranderd, zoals: Nieuwe voorbumper, side-skirts, booskijker, embleemloze grill en een sportuitlaat..Binnenkort zet ik er ook nog een andere achterbumper op, maar die ligt momenteel spuitklaar in de garage.. Ik zal eens wat foto'tjes knippen zodat ik deze hierop kan plaatsen...Nou dit was het dan... Groetjes Steef :)

maja foto's?????

richard-polo:
abn?? da,s voor boven de grote rivier -nana-  

welkom en show ons de foto,s -naughty-

Steefie:
Dit noeme ze sms of msn taal, wat je zelf wilt, maarre f un vraagje, hoe krijg k die foto's erop  :dunno:   :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie