Algemeen forum > Projecten

Derby ls

(1/6) > >>

Bennie1f:
Ik heb in februari een derby LS gekocht om voor mezelf op te knappen. Ik ben 17 jaar, ik leer voor automonteur en liep dit jaar stage bij garage de gekgeworden kever in swifterbant daar mocht ik al het laswerk doen: spatbordrandjes, stukje dorpel, voorfront, binnenschermen voor, bodem.

'k ben hem nu strak aan het maken voor het spuiten. Hij krijgt de orginele kleur weer: lichtgroenmettalic. Toen ik hem net kocht, vond ik de kleur wat opa-achtig, maar nu er wat bredere wielen onder zitten lijkt het best mooi. Ik wil hem alleen verlagen en verder zo orgineel mogelijk houden en misschien hier en daar wat chroom toevoegen. Wel zet ik er ronde polo koplampen in. Ik zoek nog een orgineel nepleren derby interieur zonder hoofdsteunen.

Als ik er straks eens een halfjaartje rij met de auto dan ben ik van plan een sterkere motor te plaatsen. Niet te overdreven maar gewoon een 1300 of iets anders dat ik toevallig tegenkom. Er ligt nu een 1100 in met een lekke brandstofpomp.

Dan behandel ik gelijk het schutbord. Stond in Afkeurrapport: afkeur, maar bleek onterrecht. Het bovenste deel van het schutbord van een derby is geen dragend deel en mag je constructueel gezien gewoon verwijderen. Om het bovenste deel van schutbord op goede te vervangen moet de motor eruit.

Ik heb nu 16 inch LM-velgen van een golf GTI maar die vind ik eigenlijk veel te groot.

Wendy:
16 inch a idd veeeel te groot! (he velgen, waar gaan jullie met die auto heen!!!) -love- zelfs 15 vind ik al aan de ruime kant

Volkswagenaar:
Klinkt goed.

Heb je ook foto's van je wagen?

patrick86c:
13"is groot genoeg voor deze auto's.
maar ik ben ook benieuwd hoe hij er nu bij staat.

Marjolijn:
Hoewel die 14" gouwe vellugu van Gert ook best mooi stonden! -ja-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie