Algemeen forum > Projecten

Polo weer op orde brengen.

(1/7) > >>

Nielzzz:
Heb dus vandaag rond gereden met een versnellingsbak en een krik en nog wat zooi 8erin, dus zal wel een kilo of 45 zij geweest, en nu hebben de schokdempers het begeven...
Hij gaat zelfs hangen in de bocht nu, zonder spul er in.
De fut is er echt uit zeg maar.
Bochtjes hoeken is niet aan te raden.
Dus ben ff naar SKG-carstyling gegaan, en heb 2 instelbare koni's gekocht, geel dus met 3 cm verlaging, en "nuttenverstellung" dat wil zeggen dat de hoogte ook nog wat te regelen is.
Het is mischien gekomen van het zware spul, of van vorige week dat ik een heer door een heel vies diep gat aan de kant van de weg ben gereden toen ik uit moest wijken voor een motor die door de binnenbocht kwam, maar goed, heb dus ook 1 van mijn velgen naar de kloten rechts achter, en de 8eras zit ongeveel 1 cm naar links... Hmzzz...
Hij trekt niet of zo vreemd genoeg, en merk ook totaal geen verschil met rijden, ook vreemd genoeg, dat die trekt of zo, dat van de vering wel hoor.

Maar goed, die dempers krijg ik woensdag, komen van Sandler vandaan, en die hadden ze liggen, dus heel waarschijnlijk woensdag.
Spul is ongeveer 3 kwart jaar geleden los geweest toen die verlaagd is, dus verwacht niet echt dat alles knetter vast zal zitten.
Maar ik zie het niet zo erg zitten om die dingen er zelf ff onder te frutten, en laten doen is me de vorige keer in de portomonee een beetje tegen gevallen.
Is er iemand die staat je juigen om dit te doen?
Dat hoeft natuurlijk niet voor niks, en wil het samen doen.

Douwe:

--- Citaat van: Nielzzz op vr, 06 mei 2005, 17:57:00 ---"nuttenverstellung"
--- Einde van citaat ---

Geen ondeugende dingen doen   -naughty-

Serge:

--- Citaat van: Douwe op vr, 06 mei 2005, 18:12:00 ---
--- Citaat van: Nielzzz op vr, 06 mei 2005, 17:57:00 ---"nuttenverstellung"
--- Einde van citaat ---

Geen ondeugende dingen doen   -naughty-
--- Einde van citaat ---

kop van jut ,mbv notenverstelling ??

en nee ik sta niet te gillen om dit te doen ,heb nog zat te doen

Marjolijn:
Ik neem aan dat je het voor de achterkant gekocht hebt?
Das zo simpel, kun je best zelf!

Nielzzz:
Is dat zo?
Vorige keer was het hun namelijk nogal tegen gevallen.
Hoe werkt het precies?
Is het te doen op een avond op een brug?
Is een krik al genoeg?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie