Ja ik weet het, het gaat snel, van de 1 naar de andere auto....
De steilheck diesel staat te koop, ik hoef er niet persé in te rijden (kan een diesel lenen) en dan is de steilheck diesel ineens wel weer duur in de vaste lasten. De 2F staat te koop, dus als iemand nog belang heeft bij een goedkope kilometervreter
Wat is er voor terug gekomen:
Polo 2F coupe Prego van 1994 (1 van de laatsten!)
1.0 AAU blokje met (helaas) een 4 bak. 5-bakje zit al wel in de pijpleiding.
helemaal aangekleed; toerenteller, sportief stuurtje, Prego stoelen, schuifdak, meegespoten bumpers, gecertificeerd alarm met degelijke CV (ivm audio van vorige eigenaar) en Dealer onderhouden !!! (boekjes ingevuld) en maar 131.000km op de teller.
Had wel onderhoud nodig, een nieuwe eind +middendemper en alle 4 de schokbrekers vervangen. De Compo's lagen toch maar wat in de berging, nadat die er onder gezet zijn én een flinke poetsbeurt (zonder poetstol
) is het een erg gaaf wagentje geworden. Hier kan ik zuinig in tuffen, maar toch in stijl