Algemeen forum > Techniek

Verlagen

(1/6) > >>

Jorp:
Ik wil mijn polo een beetje leuk verlagen, moet niet te duur maar toch wel een beetje kwaliteit.
Nou had ik al een gelezen in een andere topic dat de merken: sachs ,bilstein,koni geel, g&m, h&r wel goed waren, sommige tegen een leuke prijs.
Ik hoef geen schroef set (behalve als de prijs meevalt).

Oja, tot hoeveel kan ik eigenlijk gaan met 13" 7/8j zonder dat er plaatwerk aan te pas komt. Aangezien dat ik dat minder mooi vindt.

Wie heeft ervaring met deze merken en waar kan ik het nu nog vinden? Ga nu niet weer beginnen over de monroe setjes want daar hebben Tom en Serge nu wel genoeg over gelult.

JurG40:
Ik ga voor Koni-geel met goede veren. Klinkt duur, maar als je Ebay/Marktplaats een beetje in de gaten houdt (geduld is een schone zaak bij dit soort dingen) valt dat best mee.

Jorp:
Is dat een schroefset? Nee toch? En wat zou een normaal 2dehands setje dan moeten kosten? Het liefs ga ik voor een nieuw setje! Dan weet ik cker dat het goed is, en niemand is me voor en ik hoef niet lang te w88.

patrick86c:
pak een 60 mm hoeft niet 123 een korte schok brekerset bij kan later.
ik heb er zelf wel goede ervaring mee als je lager gaat dan 60mm is dit wel aan te bevelen gelijk.
ik rij momenteel dus ook 60mm rondom en heb 7&8x13".
het aan lopen is ook simpel te verhelpen.

Serge:
simpel en goedkoop verlagen is nog altijd de grind tegel methode.alleen op veren verlagen is aardig maar niet effektief aangezien je niet verder kunt dan 40mm aangezien daarna de veren los gaan liggen .het beste is nog steeds en goedkoopste een demper veren setje met jouw wielen kun je een 60/60 setje nemen en nog fatsoenlijk over drempels komen (bij nl power een 270 euro)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie