Heb je het frame waar de blauwe GT op staat zelf gemaakt? Of heeft dat een speciale naam ofzo? Ziet er wel erg handig uit namelijk.
Created by myself
http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,5106.msg331232.html#msg331232@Martin:
Die brede uitlaat klem noemt ook wel 'VAG klem'. Ik prefereer juist deze brede klemmen omdat je daarmee geen felsrandje in je uitlaat trekt (want je met de 'draad-eindklem' dus wel doet).
Als ik de keuze heb ( en dat is meestal niet t geval ) dan pak ik dus liever zo'n brede klem, omdat je daarmee in de toekomst gemakkelijker kunt wisselen (das ook relatief hoor).
Anyweetjes: heb je wel uitlaatcement gebruikt?
En of ik uitlaatcement heb gebruikt.
Kreeg hem er niet mee dicht helaas, dat felsrandje zorgt er bij mij juist voor dat hij nu wel gasdicht is.
heb je nog geprobeerd of je er een knikker door kunt laten rollen? (absorbtie demper vs reflectie demper)
Nope, dat durf ik ook niet aan. Straks blijft hij liggen.
Ik zal er eens een stuk slang doorheen proberen te proppen. Maar ik ben bang dat het wel gewoon een reflectiedemper is, hoewel dat gezien de bouwwijze niet logisch zou zijn.
Mocht er tzt nog een originele einddemper in goede staat beschikbaar komen dan gaat die er alsnog onder, voorlopig voldoet de IMASAF prima.
Ja, dat is wel het toppunt: auto thuis BINNEN wassen
Maarre: lekker tempo
Veel laswerk?
Tja ik vond het veel te koud buiten
Laswerk, mwa valt mee....
Goed kijken, her en der hebben ze losse plaatjes over oude rotte plekken gelast,
Tot zover de linkerkant, rechts durf ik eigenlijk nog niet naar te kijken...