Auteur Topic: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983  (gelezen 28427 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #195 Gepost op: di, 08 jul 2008, 12:55:21 »
anders met een 8mm slangetje van 60cm lengte luisteren naar het suizen in de carbs(deze moeten gelijk klinken )

meerdere mensen hebben al raar staan kijken als ik zo bezig was
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #196 Gepost op: di, 08 jul 2008, 12:59:17 »
zoiets ongeveer ,klik op de foto
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #197 Gepost op: di, 08 jul 2008, 14:56:59 »
Heb al een vaccuummeterding geregeld maar thnx anyway. Ga die methode sowieso ook eens proberen om het te leren. Vet old skool plaatje trouwens :)

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #198 Gepost op: di, 08 jul 2008, 17:32:07 »
nope deze begint echt al bij 900 rpm

Damn, jij hebt ook altijd gelijk hè :)  -thumbsup-

Onder het motto, weer wat geleerd!


EDIT; Om het ff zeker te weten :)
Dit is wel een afbeelding van een standaard MH, dus met aangesloten vacuumvervroeging. Als je die niet aansluit, dan is het hele vervroegingsverhaal veranderd...... -dunno-
« Laatst bewerkt op: di, 08 jul 2008, 17:44:40 door martijn »
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #199 Gepost op: di, 08 jul 2008, 18:13:10 »
nope gestippelde lijn is de vacuum vervroegingscurve
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #200 Gepost op: di, 08 jul 2008, 18:14:03 »
vacuum verdraait de hallsensor voet plaat ben de mechanische verdraait de as van de rotor
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #201 Gepost op: ma, 21 jul 2008, 17:03:18 »
Wil beginnen met synchoniseren maar de auto wil steeds met geen mogelijkheid starten. Klapt af en toe een keer bij cilinder 1. Zou het kunnen zijn dat die 14graden vooronsteking te veel is?

Vorige week had ik hem na tijden kloten aan de praat en als hij eenmaal loopt blijft hij het doen en loopt hij wat hoger in de toeren zelfs prima. Ik vat het iig niet helemaal. Zat ook te denken aan vuil in de carbs maar dan zou hij niet hoger in de toeren prima lopen.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #202 Gepost op: ma, 21 jul 2008, 19:40:29 »
14 gr voo0r bdp .klopt je dis wel ?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #203 Gepost op: di, 22 jul 2008, 10:11:49 »
Ga zo even de dis timing checken en de hallgever doormeten (als ik het blaadje met de waardes kan vinden  :D)

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #204 Gepost op: di, 22 jul 2008, 13:19:56 »
Heb een ander ontstekingshuis erop gezet en nu doet hij het best. Vraag me alleen af hoe het nu weer met de koude start gaat. Durf nog geen case closed te zeggen  :)

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #205 Gepost op: vr, 29 aug 2008, 16:05:04 »
Heb een ander ontstekingshuis erop gezet en nu doet hij het best. Vraag me alleen af hoe het nu weer met de koude start gaat. Durf nog geen case closed te zeggen  :)


Start trouwens nogsteeds voor geen meter. Denk dat de sproeiers (180) wat te groot zijn en ik ga ze helemaal schoonmaken nu eerst.

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #206 Gepost op: vr, 29 aug 2008, 16:13:34 »
kleine update

powersprint 45mm
ATS Classic 7j et20 met 175/50-13 yoko's

Offline The_advocate

  • Non-Register lid
  • Berichten: 26
  • Geslacht: Man
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #207 Gepost op: za, 30 aug 2008, 10:41:33 »

mooie polo heb je !  -thumbsup-

die powersprint uitlaat? past die zonder aanpassingen?

ik heb namelijk ook een kontmobiel ..

mvg
.. love the way old schools sittin' on pancakes ..

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #208 Gepost op: za, 30 aug 2008, 12:54:35 »
thnx!

Om de eindpijp netjes onder de carosserie door te laten komen moet hij wel verlengd worden en ik denk een klein stukje in een andere richting. Tja, dat heb je nou éénmaal met die kontmobielen, echt jammer dat ze er geen uitlaat voor maken die meteen past. Vind het ook zonde om meteen weer te gaan prutsen aan m'n nieuwe rvs pijp maar het is niet anders.

Offline mahler

  • Non-Register lid
  • Berichten: 480
  • Geslacht: Man
  • Jeroen Mahler
Re: Project [ KV-49-NY ] Polo C Classic 1983
« Reactie #209 Gepost op: za, 04 okt 2008, 14:18:22 »
fijne vrijdagnacht weer in de Bloemstraat  -gert-

Was ik ze maar tegengekomen toen ik uit me werk kwam...