Kleuren van de bedrading zijn niet hetzelfde ?
wit-groen (bij mij meer grijs-groen) is van de kentekenverlichting
paars-zwart is van de tankvlotter
grijs heb ik niet kunnen vinden... zat er geen 2e kleur bij?
volgens de vraagbaak parkeerlichtschakelaar -dunno-
T12/ 1 |
|
|
T12/ 2 |
|
|
T12/ 3 |
|
|
T12/ 4 |
|
|
T12/ 5 |
|
|
T12/ 6 |
|
|
T12/ 7 |
|
|
T12/ 8 |
|
|
T12/ 9 |
|
|
T12/10 |
|
|
T12/11 |
|
|
T12/12 |
|
|
Stekker/pin | Kleuren | -> 8/93 | 1982 |
T12/ 1 |
|
|
|
T12/ 2 |
|
|
|
T12/ 3 |
|
|
|
T12/ 4 |
|
|
|
T12/ 5 |
|
|
|
T12/ 6 |
|
|
|
T12/ 7 |
|
|
|
T12/ 8 |
|
|
|
T12/ 9 |
|
|
|
T12/10 |
|
|
|
T12/11 |
|
|
|
T12/12 |
|
|
|
Kan HZ specifiek zo ff niet vinden, maar bij de inspuitmodellen varieerd de setup vanaf de zekering.
Maar voor alle injectie schema's mond het altijd uit in een enkele steker ( achter dash links )
met een rood/gele draad die ná de steker op een gegeven moment afsplits in 2 rood/gele draden
die dan hun weg vervolgen naar de injectiepomp en opvoerpomp.
[spam] Heb nog een vraagbaakje liggen zoals Ronnie heeft [/spam] -thumbsup-