Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: Daantje92 op wo, 29 aug 2012, 22:08:18
-
Ik heb enkele probleempjes met men polo classic (HZ) motor.
Als ik hem start en ik begin direct te rijden valt de motor uit als ik ontkoppel. Dus ik vertrek 5 minuutjes vroeger en start men auto en geef gas tot de motor wat warmer heeft. :) Ik denk dat de automatische choke te vroeg uitvalt???
Vandaag heb ik een ander probleem ontdekt (rijd niet veel met deze auto omdat deze als oldtimer is ingeschreven).
Ik was hem terug in men garage aant manouvreren en viel stil :) toen ik de polo terug wou starten sloeg hij niet aan (motor op bedrijfs temperatuur).
Ik heb hem uiteindelijk aan de praat gekregen door te blijven starten en de gas helemaal in te trappen. Iemand een verklaring? Of moet ik altijd wachte tot men motor is afgekoeld? :)
-
Choke element afstellen.en de rest ook.
-
is het ineens ontstaan, heb je er al lang last van zijn vragen die door mijn hoofd schieten.
Alhoewel ik heb geleerd de reacties van Serge niet in twijfel te trekken vraag ik me toch af of je meteen aan het choke element moet gaan draaien. -hug-
Als het voorheen prima werkte zou ik eerst andere zaken uitsluiten. Vooral icm het uitvallen en daarna slecht starten....
Ik ken echter de HZ niet goed genoeg om je hier heel diepgaand over te adviseren. :)
-
Choke element afstellen.en de rest ook.
Wartungsstau...
-
Wartungsstau...
:) denk niet dat hij die term kent
vertaler aan: achterstallig onderhoud
-
In april dit jaar andere olie + filter , bougie's en luchtfilter vervangen.
-
Vandaag kwam ik op het idee dat het misschien vapour-lock kan zijn?
-
Loop de slangetjes eens na van de carburateur op scheurtjes.
-
Of je voetpakking van je hitler ist kaput
-
carb / vergaser / hitler
serge --> foei -gert-
:)