Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: anton 72 op za, 29 jun 2013, 10:42:57
-
Sinds vorige week stottert hij na het opschakelen.
Dus met lagen toeren,met terug schakelen en gas erop gaat het goed.
Andere ontsteking erop toen ging het 3 dagen (450km) goed
en nu begint het weer opnieuw.
Waar moet ik nu zoeken, kan moeilijk iedere week een andere ontsteking zetten.
-
Massa? Keerringetje op het asje van de ontsteking? Accu slecht? -dunno-
-
Vacuüm?
-
Accu is nieuw 1week oud, ik heb de 2 ringen vervangen vervangen grote en kleine
als ook de vacuüm slang.
Vind het vreemd dat ik met de 2de ontsteking eerst 450km kom rijden en dat
het toen weer begon.
Ik ga zo even de extra aarde die op het huis zit ook aansluiten en zien hoe het dan gaat.
Ik heb nog 1week dan gaan we voor een buitenlandse firma ff proefwerken.
Moet het bejaardehuis wel goed werken.
-
Andere ontsteking = onstekingshuis? Of kap en rotor?
-
Laat ik het meteen goed doen dacht ik nieuwe ontsteking kap en roter.
Ontsteking had m'n vrouw al een tijd ,zeker 5 jaar in de kast liggen.
-
Dus huis + kap + rotor?
-
yes sir !
Ondertussen ook extra massa van huis naar chassis aan gelegd.
-
Niet toevallig valse lucht door de voetpakking van de carburateur?
-
De vermoedelijke oorzaak; toen ik ging tanken ontbrak de tankdop.
Wat ik wel aantrof was een hoop troep/zand in de opvang.
Ik heb dus blijkbaar iemand boos gemaakt. -dunno-
Morgen een andere tank eronder en afwachten.
-
Da's zuur... Draai je die nooit op slot dan..? -dunno-
-
Moet dat dan?
Van nu af gaat hij wel op slot.
-
Nee, moet niet. Maar ik doe het standaard wel -thumbsup- Het is een extra barriere tussen benzinediefstal/tankvervuiling/tankdopdiefstal/etc. -koffiedrinken-