Auteur Topic: iemand een idee wat verchromen kost  (gelezen 881 keer)

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
iemand een idee wat verchromen kost
« Gepost op: ma, 24 jan 2011, 11:45:59 »
omdat ik niet kan sleutelen ben ik maar vast na aan het denken voor de toekomst, weet iemand wat het verchromen kost, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb een tijd terug al eens een spuitbusje geprobeerd maar daar kan geen blanke lak over en dus niet echt geschikt voor buiten. Zijn er bv al nieuwe spullen op de markt waar je bv een bumper, spiegel of iets mee kunt verchromen. Ik heb een scheve voorbumper en nog een nieuwe in de primer liggen, deze wil ik of laten verchromen of miscchien zelf doen. Maar heb me hier nooit in verdiept.

iemand ervaringen????

groetjes ramon
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline eillienroc

  • Non-Register lid
  • Berichten: 136
  • Geslacht: Man
Re: iemand een idee wat verchromen kost
« Reactie #1 Gepost op: ma, 24 jan 2011, 13:05:29 »
laten verchromen is vrij duur. bij een brommer zijn die stukken bijna niet te betalen. en als je autospullen wilt verchromen zal dit nog duurder zijn.
http://daxboard.be/viewtopic.php?f=31&t=138630 dit is wel een prijslijst voor daxjes bij "mossu". weet wel dat een dax zeer klein is.

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: iemand een idee wat verchromen kost
« Reactie #2 Gepost op: ma, 24 jan 2011, 13:07:12 »
dat forum kun je niet zien zonder je aan te melden, denk dat ramon ook iets in nederland zoekt.

Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij Aldor in weert en Surface Treatment in maasbracht, doen ook verchromen. Zou die eens mailen voor een prijsopgave?

Offline Sander Beer

  • Non-Register lid
  • Berichten: 317
  • Geslacht: Man
Re: iemand een idee wat verchromen kost
« Reactie #3 Gepost op: ma, 24 jan 2011, 19:18:18 »
als je alles zelf voorbewerkt ==> schuren en polijsten dan valt de prijs nog wel mee maar anders moet het bedrijf dat voor je gaan doen tegen +- 40 euro per uur en dan word het al snel heeeeeel duur

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: iemand een idee wat verchromen kost
« Reactie #4 Gepost op: ma, 24 jan 2011, 20:16:55 »
http://www.chrom-store.de/

Deze golf is van een bekende van me die daar alles heeft laten verchromen en vergulden  -thumbsup-