Auteur Topic: Electronische ontsteking ter vervanging van puntjes voor een interessante prijs?  (gelezen 1414 keer)

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Electronische ontsteking ter vervanging van puntjes voor een interessante prijs?
« Reactie #15 Gepost op: zo, 20 feb 2011, 12:29:53 »
Vellerman heeft ook een kit. Alles blijft gelijkt, alleen de puntjes sturen een schakeling aan krijgen niet meer de volledige stroom waardoor ze bijna niet meer slijten of inbranden.


Lol. die kit had ik gisteren nog in mijn handen!
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline jellehier

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.431
  • Geslacht: Man
  • Jelle de Vries
    • VWteamarnhem.com
Re: Electronische ontsteking ter vervanging van puntjes voor een interessante prijs?
« Reactie #16 Gepost op: zo, 20 feb 2011, 13:10:27 »
ik heb niet zo heel lang geleden een kitje gemonteerd voor een kever, weet niet precies meer wat het was, maar de originele contactpunten vervielen, en er kwam daarvoor in de plaats een magneet sensortje, deze werd gewoon op de bobine aangesloten met twee draadjes, en het werkt perfect, motor liep direct een stuk lekkerder, pakte beter op etc. en afstellen werd ineens veel makkelijker, geen contactpunten meer stellen.. heerlijk.

weet alleen nog dat het gekocht was bij hotrod, volgens mij moet het kwa formaat ook in een polo onstekening passen, ik weet in elk geval dat de contacpunten van een t3 transporter in een polo passen... (tijdelijke reparatie langs snelweg in dld.)
Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.

Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Electronische ontsteking ter vervanging van puntjes voor een interessante prijs?
« Reactie #17 Gepost op: zo, 20 feb 2011, 21:24:31 »
past niet, linksom rechtsom draaien zit een verschil :)
vw,vw,vw,mercedes en seat