Auteur Topic: Productiejaar  (gelezen 3022 keer)

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Productiejaar
« Reactie #15 Gepost op: di, 24 jan 2012, 12:40:18 »
Mooi dat LPG en diesel niet vrijgesteld worden, dan blijft het nog een beetje binnen de perken met al die profiteurs die zo goedkoop mogelijk willen rijden in oldtimers..

Beetje kort door de bocht.
Dikke V8 op LPG is meestal geen kilometervreter, maar gewoon een manier om de hobby betaalbaar te houden.

Toch zonde dat dat niet meer kan.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Frank800

  • Non-Register lid
  • Berichten: 33
  • Geslacht: Man
  • Frank de Weger
Re: Productiejaar
« Reactie #16 Gepost op: di, 24 jan 2012, 12:53:12 »
Beetje kort door de bocht.
Dikke V8 op LPG is meestal geen kilometervreter, maar gewoon een manier om de hobby betaalbaar te houden.

Toch zonde dat dat niet meer kan.

Kan nog steeds alleen niet meer zo goedkoop als bij auto's van voor 1987. Is dus nu een serieuze kostenoverweging waard.

Moet er wel bij vermelden dat de profiteurs er waarschijnlijk toch vanzelf achter komen dat een oldtimer niet altijd goedkoper (onderhoud!!) is dan bijvoorbeeld een Aygo o.i.d.

Offline Lowrida

  • Non-Register lid
  • Berichten: 312
  • Geslacht: Man
  • Remon Koen
    • Garage Koen
Re: Productiejaar
« Reactie #17 Gepost op: di, 24 jan 2012, 13:54:22 »
Inderdaad! Ik heb 2 jaar dagelijk gereden in mijn Newyorker uit '68 op lpg. De meeste in mijn omgeving riepen ook
altijd dat ze zoiets gingen rijden, "lekker goedkoop" hoor je dan.........  -dunno-
Als ik alle kosten bij elkaar reken in die 2 jaar, dan had ik daar een leuke auto van kunnen kopen.
Maar dat zien ze voor het gemak dan maar ff niet!
En dan sleutel ik nog zelf, laat staan als je dat allemaal had moeten 'laten' doen!
Het leven is net een kartbaan: Sensatie, adrenaline en veel te snel voorbij!

Offline mk1-madness

  • L86C-0184
  • Non-Register lid
  • Berichten: 8.551
  • Geslacht: Man
  • Ronnie Kolk
Re: Productiejaar
« Reactie #18 Gepost op: di, 24 jan 2012, 20:19:24 »
Helemaal mee eens, als dit je hobby niet is  -gert-
Je kan de man wel uit een vw halen, maar de vw niet uit de man..