Auteur Topic: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!  (gelezen 1152 keer)

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Gepost op: wo, 16 jan 2008, 13:51:57 »
Vandaag heb ik bij een groot schade herstel bedrijf waar we veel ruiten voor vervangen gevraagd of ze aan nieuwe polo 2 bumpers met chrome bies kunnen komen en als het mee zit kan dat! Ik kan de bumpers tegen hun inkoop prijs bij hun bestellen maar ik weet alleen niet hoeveel er nog leverbaar zijn........

De voor en achterbumpers moeten 50,- ex btw kosten. Als er hier nog meer intresse voor is zou ik ze ook voor jullie kunnen regelen/bestellen! Geen idee of de prijs goed/slecht is. Mij leek dat nog niet zo'n gekke prijs voor nieuwe bumpers eigenlijk. Mocht er iemand een goedkoper adresje weten hoor ik dat graag!!

Offline berendd

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.575
  • Geslacht: Man
  • Berend Doedens
    • sportklassiek
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #1 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 14:32:25 »
is het oem spul?

die bumpers die hartsant enzo levert is een totaal ander materiaal als de originele bumpers. Dwz dat ze bij een ongeval versplinteren en geen klap opvangen en je dus meer schade hebt dan met originele bumpers. Ik heb ze op mijn oude jetta gehad en toen een frontale botsing met een golf 2 gehad dus dat was goed vergelijken. De golf was nog recht en de jetta was krom.
algemeen klassieker forum, http://www.sportklassiek.nl

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #2 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 14:36:09 »
Let er in iedergeval op dat de voorbumper voor alle Polo 2 modellen gelijk zijn,.  maar de achterbumper is er in 4 smaken:

- Steilheck
- Coupe
- Classic lang
- Classic kort

Bij Intercarparts.nl ->
VOLKSWAGEN POLO 2 11/81-09/90 model met ronde koplampen ACHTERBUMP. ZWART+STRIP GEEN COUPÉ
Bruto-adviesprijs : € 51.10    

dus 50 ui is geen gekke prijs.  Ben alleen nog geen nieuwe voorbumper met chroom tegen gekomen (enkel de zwarte)




Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #3 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 15:07:11 »
Imitatie-bumper zijn inderdaad van ander materiaal/structuur, daar hoef je ze niet eens voor naast elkaar te leggen.

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #4 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 16:07:03 »
Ben alleen nog geen nieuwe voorbumper met chroom tegen gekomen (enkel de zwarte)

Bumpers met chroom randje voor de steilheck zijn bij euro-autoparts.com te krijgen. Ze zijn van Klokkerholm en uit ervaring weet ik dat ze erg goed lijken op de originele bumpers. Helaas zijn de prijzen op de site op aanvraag.. Ik moet nog ergens een bonnetje hebben maar waar??  -dunno- Uit mijn hoofd waren ze iets van 35 euro per stuk.
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #5 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 16:27:21 »
Bumpers met chroom randje voor de steilheck zijn bij euro-autoparts.com te krijgen. Ze zijn van Klokkerholm en uit ervaring weet ik dat ze erg goed lijken op de originele bumpers. Helaas zijn de prijzen op de site op aanvraag.. Ik moet nog ergens een bonnetje hebben maar waar??  -dunno- Uit mijn hoofd waren ze iets van 35 euro per stuk.


35,- dat zou helemaal goedkoop zijn!

Dat autoschade herstelbedrijf waar wij vaak komen gebruikt alleen kwaliteits onderdelen! Dus dat zal dan wel geen imitatie zijn.....

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #6 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 16:31:24 »


ff gekeken op euro-autoparts maar volgens mij hebben ze alleem maar de zwarte.... en de prijs is ook iets hoger als 35,-

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #7 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 16:54:35 »


ff gekeken op euro-autoparts maar volgens mij hebben ze alleem maar de zwarte.... en de prijs is ook iets hoger als 35,-

Je moet wel even kijken bij Klokkerholm producten. Dit is het voordeelassortiment. Ik zie dat deze prijzen al verhoogd zijn dus die van Klokkerholm zullen inmiddels ook een stuk hoger liggen.
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #8 Gepost op: wo, 16 jan 2008, 18:32:11 »
Oeps ja sorry foutje van mij..... maar idd de onderdelen prijzen voor een polo 2 worden  al aardig hoger omdat t allemaal wat schaarser wordt verwacht ik. Voorruiten voor een polo 2 zijn ook al bijna niet meer te krijgen bij onze leverancier Pilkinton (De grootste van de wereld)!

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #9 Gepost op: do, 17 jan 2008, 18:07:24 »
Vanavond hoor ik meer over de aantallen die er (misschien) nog leverbaar zijn. achterbumper heb ik vanmiddag besteld bij a28autocombinatie.nl voor 55.- inclusief btw en verzendkosten! Helaas hadden die alleen nog achterbumpers........

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Intressepeiling nieuwe bumpers met chrome bies!
« Reactie #10 Gepost op: di, 22 jan 2008, 19:53:59 »
Alleen voorbumpers zijn nog maar leverbaar helaas maar die heb ik voor 35,- ex btw bij a28autocombinatie.nl gevonden en al besteld voor 55,- inclusief verzendkosten en btw heb je m thuis bezorgd!

mocht iemand nog een achterbumper weten hoor ik het graag!!