Auteur Topic: Schokkende Polo  (gelezen 1642 keer)

Offline PoloGT

  • Non-Register lid
  • Berichten: 34
  • Theo de Boer
Re: Schokkende Polo
« Reactie #15 Gepost op: wo, 23 jan 2008, 21:52:11 »
Jep thats me  -naughty-

Ik woon daar, mooi om te weten dat er een "polofreak" redelijk in de buurt woont. Kan ik langs als ik het niet meer zie zitten met mijn polotje  :D

Zal wel even een keertje met een spuitbusje carb. cleaner m'n carburateur schoonmaken. is misschien wel verstandig inderdaad. Maar daar los ik denk ik het probleem van het schokken niet mee op.

Misschien dat ik morgenochtend even tijd heb om bij de garage langs te gaan voor een compressietest. Ik hoop dat dat uitkomst bied.

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Re: Schokkende Polo
« Reactie #16 Gepost op: wo, 23 jan 2008, 22:02:20 »
Zal wel even een keertje met een spuitbusje carb. cleaner m'n carburateur schoonmaken. is misschien wel verstandig inderdaad. Maar daar los ik denk ik het probleem van het schokken niet mee op.

Het is het proberen waard! 'k heb ook wel eens een haperende motor gehad en nadat de carburateur was schoongemaakt (en opnieuw opgebouwd met nieuwe pakkingen) was het schokken over!

Alleen zou ik geen carbcleaner gebruiken, maar de carburateur uitelkaar schroeven en met benzine en perslucht schoonmaken.

Het beste is dan om ook de benzineleiding even door te blazen en een nieuw benzinefilter te monteren.
« Laatst bewerkt op: wo, 23 jan 2008, 22:05:05 door Bas »

Offline vw-edje

  • L86C-0078
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.014
  • Geslacht: Man
  • Edwin Jagersma
Re: Schokkende Polo
« Reactie #17 Gepost op: do, 24 jan 2008, 19:10:37 »
Het is het proberen waard! 'k heb ook wel eens een haperende motor gehad en nadat de carburateur was schoongemaakt (en opnieuw opgebouwd met nieuwe pakkingen) was het schokken over!

Alleen zou ik geen carbcleaner gebruiken, maar de carburateur uitelkaar schroeven en met benzine en perslucht schoonmaken.

Het beste is dan om ook de benzineleiding even door te blazen en een nieuw benzinefilter te monteren.

idd dat bedoelde ik, niet ff met een spuitbus er doorheen jassen. Kan zo maar zijn dat er iets dicht zit.
Ach wil best even meekijken hoor als je er niet uit komt. -prut-