ik ken iemand die al een tijd last heeft van beroerd stationair lopen
deze persoon heeft de polo gekocht, liep toen nog mooi, moest gekeurd worden: te hoog CO.
hebben ze aan de co schroef zitten draaien en konden het niet meer goedkrijgen, proefrit gemaakt. was het over..
sinds dien loopt de polo beroerd stationair (vooral na de koudstart/verrijking), of je draait het co wat uit maar dan is dit weer te hoog(volgens keurmeester/zelf nog niet gecontroleerd)..
kan het nou zijn dat de co meting niet goed is gegaan (te lang aan het veranderen/meten geweest(aangezien het na proefrit wel weer in orde was))
of klinkt dit probleem onder ervaren "PYers" bekend en is hier meer aan de hand?
persoon denkt zelf: laat ze het maar bij de volgende apk uitzoeken..
maar dat is niet voldoende voor mij
ik wil weten hoe en waarom...
ps, enigste wat er verder motorisch aan is gebeurd is een openluchtfilter, is zo'n 30000km geleden er schoon opgezet(ik dacht nog voor het probleem, zal het voor de zekerheid navragen.. wel tussen apk vorige eigenaar en apk deze eigenaar met co probleem), filter lijkt in orde, of heeft dit er soms mee te maken?