Auteur Topic: Ploppetie - Re: [20-3-2010] De grote ruim Arno zijn schuur op dag!  (gelezen 4491 keer)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Ploppetie - Re: [20-3-2010] De grote ruim Arno zijn schuur op dag!
« Reactie #30 Gepost op: ma, 14 feb 2011, 12:59:52 »
Bolletje pijltje.


Ik heb oooit een een route-tje uitgezet. Kostte me ruim een dag, en men was in 20 minuten al weer ter plaatse.. :(

Anyways: Als je een kant en klare route kunt krijgne/regelen: Voor. BBQ na afloop. En nuh; Loop niet te lullen over welke auto dan wel of niet klaar moet zijn: as't mar rijdt toch?

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline jellehier

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.431
  • Geslacht: Man
  • Jelle de Vries
    • VWteamarnhem.com
Re: Ploppetie - Re: [20-3-2010] De grote ruim Arno zijn schuur op dag!
« Reactie #31 Gepost op: ma, 14 feb 2011, 15:51:53 »
zoiets is echt verschrikkelijk leuk. Heb het eens met de volvo 850 club samen met mijn vader gedaan. Super, was alleen wel andersom eerst bbq en dan de rit, was mooi man in het donker de weg proberen te vinden, en dan halver wege erachter komen dat ze instructie 23 en 53 verwisseld hadden. Dus hele route verkeerd gereden vanaf nummer 22
Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Ploppetie - Re: [20-3-2010] De grote ruim Arno zijn schuur op dag!
« Reactie #32 Gepost op: ma, 14 feb 2011, 20:47:34 »
Oke nou die rit vinden mensen dus toch wel leuk  :). Tja hoe meer ik er overna denk hoe leuker het is. Vond het eerst eigenlijk niks.  :).

Maargoed we peilen wel even of er animo voor zou zijn en dan is het misschien wel iets om in gang te zetten.
Dan even aan Jaap een paar tips vragen, een paar vrijwilligers zoek om die dag te helpen en proefkonijnen die de route al eens kunnen rijden.

Dan nog een datum, maargoed dat is een latere zaak. Ik kan alleen eind mei of begin juli waarschijnlijk of het na jaar. De komende 2 maanden gaat ook wel maar dat is een beetj kort dag  :)

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Ploppetie - Re: [20-3-2010] De grote ruim Arno zijn schuur op dag!
« Reactie #33 Gepost op: ma, 14 feb 2011, 21:21:00 »
Weer toeval: zojuist gebelt door iemand die hier aan de overkant van de maas (mook)meetings organiseert over de oranje-polo die ze willen gebruiken als DJ polo.
Na wat lullen over polo`s en vw`s vraag hij of het niks is een polo86c hoek/veld op die meeting.  Of ik volgende week eens langs kan komen om wat ideeen op een rij te zetten. Dus misschien iets te combineren met deze tocht enzo  -dunno-


Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Ploppetie - Re: [20-3-2010] De grote ruim Arno zijn schuur op dag!
« Reactie #34 Gepost op: ma, 14 feb 2011, 22:13:43 »
Arno,

leuk initiatief,

Roel ik navigeer wel in de LX, mijne is nog lang niet klaar en rijden met zo'n astra staat ook lullig.
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.