Idd, dan heb je een mooie vlag op een strontschip te pakken. Heb dit soort beunpraktijken bij een AX GTI gezien, het is over het hele toerenbereik slecht af te regelen, aangezien je niet de vrijheden hebt die je bij een stand-alone systeem wel hebt.
Klok / klepel? Zoals ik het verhaal van Serge leest laat je de NZ lmm achterwege en maak je zelf een potentiometeropstelling die je op de gasklep van de ITB's zet. Of begrijp ik er geen kloot van?
ongeveer ,alleen blijft de lamda nu continu werken .en digijet is geen citroen shit . beter te manipuleren . potentiometer moet dan ook verdraaibaar zijn zodat de weerstand waarde tov de gasklep afgesteld kan worden (tevens ook je co )
hittedraadje blijft ook actief aleen is dit een gok omdat dit dan voor 1 cylinder geldt , bij mijn volle verstand zou het moeten werken .met wat trial en error .
of je moet net zoals bmw de hitte draad anders plaatsen en dus een airbox moeten maken . waarin de hittedraad in de vcentrale inlaat pijp zit .