Inmiddels hebben jullie gelezen dat mijn Polo te koop staat. Ik heb de in de afgelopen periode de Polo 3x verkocht, maar ook 3x op het laatste moment teleurgesteld. De 1e liet het afweten op € 100.- , de 2e haakte af omdat achteraf zijn vrouw de kleur niet mooi vond en de 3e wou een MK1 cabrio inruilen, maar probeerde me te naaien met de inruilprijs.
Toen uit onverwachte hoek werd mij een prachtige Golf MK2 GTI van 1990 aangeboden. Staat al een aantal jaren stil, maar is compleet opnieuw gespoten, originele BBS RM wielen in 16", een nieuwe schroefset en een zeldzaam digitaal dashboard. Sindsdien is er ook niet mee gereden. Wel om de 2 weken laten lopen dus dat scheelt weer. Door een zwaar auto-ongeluk komt hij er niet meer aan toe om de Golf af te bouwen. Er moeten nog wat dingen aan gebeuren, maar niks groots. Die persoon is een oude bekende uit Vriezenveen waar ik een aantal jaren gewoond heb.
En hij heeft vroeger diverse Polo's gehad, waaronder een Polo 1. Dus van het één kwam het ander en hebben we een deal kunnen maken. Ik was eigenlijk op zoek naar een MK1 cabrio, maar dit is ook prachtig en ik kan de rest van de familie meenemen met tourtjes.
Hier een impressie van de Golf:
Het 1.4 16V blok dat ik wilde afbouwen gaat voorlopig niet door. Als iemand er belang bij heeft dan hoor ik het graag, en anders stuur ik de onderdelen terug naar de leverancier. Reacties dan graag per PB om dit topic schoon te houden. Ik zal t.z.t. het blok in het verkoopgedeelte zetten. Ik heb de Golf nog niet en dat zal ook nog wel even duren. Ik verwacht nog wel een maand of 2.
Dus bij deze zijn jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.....