Auteur Topic: zekeringen g40  (gelezen 708 keer)

Offline spiderclass

  • Non-Register lid
  • Berichten: 94
  • Geslacht: Man
  • Guus van Baalen
zekeringen g40
« Gepost op: do, 04 aug 2011, 15:29:00 »
Zoekt en gij zult vinden, helaas kon ik het nergens vinden..  -boehoe-
Het is iets simpels en staat normaal in de handleiding alleen die heb ik niet en een deksel van de zekeringkast heb ik ook niet  doh

Dus een korte en makkelijke vraag kan iemand aan mij vertellen voor wat de zekeringnummers zijn en hoeveel ampere de zekering is?
dus gewoon een rijtje van 1 tot en met 16  -thumbsup- of een foto uit de handleiding  -notworthy-
Ik heb het namelijk in een golf 1 gebouwd en wilde voor mivw alle zekeringen vervangen, dat ik weet dat ze allemaal goed en nieuw zijn, alleen
had ik rode van 16A en er zaten rode in van 25A, dus moest alle kleurtjes door elkaar gooien. Had wel foto's gemaakt hoe het zat, maar ik
wil even 100% zeker weten dat het nu goed zit  -thumbsup- en mocht er 1 in de toekomst kapot wezen weet ik welke ik moet hebben  -nana-

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: zekeringen g40
« Reactie #1 Gepost op: do, 04 aug 2011, 15:59:07 »
http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,1167.msg18040.html#msg18040

Volgaarne bovenstaande topic geheel doornemen: staat ook schema in van een 2f (pagina 2)

Boekje is redelijk universeel: Een G40 is niet zo veel anders dan een standaard polo, voor wat betreft zekeringen volgens mij vrijwel helemaal gelijk.

in de zekeringskast is enkel 8 Ampere en 16 Ampere in gebruik. (Wit en Rood)

Nummer 1 is bij sommige polo's voor de mistlampen, maar bij latere typen is deze voor de injectie/brandstofpomp gebruikt ( en is de mistlamp voor verhuist naar zekering 2, bij de mistlampen achter). Beiden 8 ampere.


« Laatst bewerkt op: do, 04 aug 2011, 16:04:13 door Jaap »
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline spiderclass

  • Non-Register lid
  • Berichten: 94
  • Geslacht: Man
  • Guus van Baalen
Re: zekeringen g40
« Reactie #2 Gepost op: do, 04 aug 2011, 16:08:44 »
Danku, super! Bij mij is alleen 13 en 15 met een 25A zekering, maar dat was omdat dit van een golf 1 afkomt dat daar 25A is.

Offline spiderclass

  • Non-Register lid
  • Berichten: 94
  • Geslacht: Man
  • Guus van Baalen
Re: zekeringen g40
« Reactie #3 Gepost op: do, 04 aug 2011, 16:14:52 »
Gelijk geplastificeerd en in de wagen gelegd  -klappen-

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: zekeringen g40
« Reactie #4 Gepost op: do, 04 aug 2011, 16:27:10 »
wellicht ten overvloede: naast (dus niet IN) de zekeringkast zit nog zo'n platte gele zekering (van de brandstofpomp, meen ik).