Auteur Topic: Vraag wagenpark - Gesplitst!  (gelezen 10944 keer)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Vraag wagenpark - Gesplitst!
« Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:39:12 »
Even een vraagje, Wagenpark, valt me nu op dat iedereen zijn eigen naam gebruikt heeft (of dit is later aangepast?) Maar ik heb om meerdere redenen mijn forumnaam aangepast. En het niet willen vertonen van mijn naam aan groot publiek is daar 1 van.
Iig de vraag is: Is dit alleen voor geregistreerde leden zichtbaar of voor iedereen die maar op het forum komt en zich aanmeld?

Je zou de topictitels kunnen verkleinen tot enkel de forumnaam in dat geval. Mis een stukje privacy, als je met naam en toenaam op een forum staat. (en dat wordt nog wel eens misbruikt helaas)
« Laatst bewerkt op: ma, 05 sep 2011, 14:55:22 door Jaap »

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Gelul in de marge, en in Off-topic -> Nieuw wind?
« Reactie #1 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:40:54 »
edit: tekst voegt niets meer toe aan deze discussie  :)
« Laatst bewerkt op: ma, 05 sep 2011, 15:01:52 door RoelG »

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Gelul in de marge, en in Off-topic -> Nieuw wind?
« Reactie #2 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:42:36 »
Even een vraagje, Wagenpark, valt me nu op dat iedereen zijn eigen naam gebruikt heeft (of dit is later aangepast?) Maar ik heb om meerdere redenen mijn forumnaam aangepast. En het niet willen vertonen van mijn naam aan groot publiek is daar 1 van.
Iig de vraag is: Is dit alleen voor geregistreerde leden zichtbaar of voor iedereen die maar op het forum komt en zich aanmeld?

Je zou de topictitels kunnen verkleinen tot enkel de forumnaam in dat geval. Mis een stukje privacy, als je met naam en toenaam op een forum staat. (en dat wordt nog wel eens misbruikt helaas)

Of je gebruikt je gezond verstand (let wel: zeg niet dat je dat net niet deed) en gebruikt de naam waaronder iedereen je kent.
Betwijfel dat de admins alles willen aftimmeren.

Wil je je eigen naam gebruiken. Prima zolang men je hier ook wel onder die naam kent.
Je forumnaam staat er dan tenslotte automatisch naast omdat jij (hopelijk) de TS bent.
Wil je alleen je forumnaam gebruiken. Ook best.

Volgens mij niet moeilijker maken dan nodig.  :)

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Gelul in de marge, en in Off-topic -> Nieuw wind?
« Reactie #3 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:50:01 »
Niet dat hier een complete discussie over hoeft te staan, Maar ik heb juist mijn forumnaam laten veranderen vanwege een privacykwestie. Dus niet iedereen heeft in de gaten dat Ik het ben ;)

Blijf het jammer vinden dat ook continu mijn naamvervanging wordt weggehaald... Das ook om die reden. Als nou alleen registerleden ze konden zien, okey, maar alleen niet-leden zien het niet, maar lid worden is zo gebeurt.
« Laatst bewerkt op: ma, 05 sep 2011, 14:51:45 door Pobresh »

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Gelul in de marge, en in Off-topic -> Nieuw wind?
« Reactie #4 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:51:01 »
@Pobresh:

Uit http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,8551.0.html (De registratieovereenkomst):

Citaat
2. Op dit forum wordt het op prijs gesteld dat je jouw volledige naam vermeld bij je profiel.
( Profiel->Forumprofielinformatie-> persoonlijke tekst )Na het houden van een poll, is besloten dat
 bij een lidmaatschap van ná 1 Jan 2007 de volledige naam standaard toegevoegd zal worden.
Voor leden geregistreerd als lid van het Register vóór deze datum is dit optioneel.

Je mag best alleen je forumnaam in het topic gebruiken, maar (aangezien het nog nieuw en in de kinderschoenen staat) het oogt zo ook best netjes, toch?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Gelul in de marge, en in Off-topic -> Nieuw wind?
« Reactie #5 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:52:23 »
Blijf het jammer vinden dat ook continu mijn naamvervanging wordt weggehaald... Das ook om die reden.

Ah.. hmm. en ik maar denken dat 't een bugje in de forumsoftware was.

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Gelul in de marge, en in Off-topic -> Nieuw wind?
« Reactie #6 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:53:05 »
Niet dat hier een complete discussie over hoeft te staan, Maar ik heb juist mijn forumnaam laten veranderen vanwege een privacykwestie. Dus niet iedereen heeft in de gaten dat Ik het ben ;)
Dus? Mijn reactie gelezen? Dan zet je toch je forumnaam neer. Wat je beweegredenen zijn maakt daarbij (mij in ieder geval) weinig uit.

Blijf het jammer vinden dat ook continu mijn naamvervanging wordt weggehaald... Das ook om die reden.

 -dunno- Geen idee waar je het over hebt...


Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Gelul in de marge, en in Off-topic -> Nieuw wind?
« Reactie #7 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:54:04 »
Waar ging dit topic ook al weer over?  -dunno-


Na splitsen = overbodige opmerking
« Laatst bewerkt op: ma, 05 sep 2011, 15:00:00 door martijn »
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Vraag wagenpark - Gesplitst!
« Reactie #8 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 14:58:00 »
Waar ging dit topic ook al weer over?  -dunno-

Check: Knip en Splits! ( gelukkig ging het nu nog redelijk goed, zonder delen van het oude topic te behouden)..


Inhakende op het nieuwe topic:

Het wagenpark gedeelte staat in de kinderschoenen; We wilden eigenlijk eerst even achter de schermen testen om te zien of en of wat voor invulling we eraan zouden geven, maar het bleek gemakkelijker om 't direct online te zetten ( rechtenbeheer is a bitch ).   Vragen en opmerkingen: lees vooral eerst even de handleiding.
Oh wacht, er is nog geen handleiding!?!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Vinkees

  • L86C-0129
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.998
  • Geslacht: Man
  • Ronald Vinke
Re: Vraag wagenpark - Gesplitst!
« Reactie #9 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 15:41:44 »
 -goodjob-

lol "O wacht, er is nog geen handleiding"  -uitlachen-
Beter 10 Polo's op de oprit, dan 1 op de sloop..

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Re: Vraag wagenpark - Gesplitst!
« Reactie #10 Gepost op: ma, 05 sep 2011, 19:45:41 »
Even een kanttekening bij dit onderwerp. ( full disclosure )

Het Wagenpark board staat in het  publieke gedeelte, oftewel de titels van de topics zijn publiek.
( Zichtbaar voor gasten, non-register leden, zoekmachines etc. )

Verder wil ik er nogmaals op wijzen dat de naam die onder je avatar staat NIET zichtbaar is op het publieke
gedeelte ( dus NIET zichtbaar voor gasten, non-register leden, zoekmachines, bots etc. )
« Laatst bewerkt op: ma, 05 sep 2011, 19:51:35 door Mark »

Offline jellehier

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.431
  • Geslacht: Man
  • Jelle de Vries
    • VWteamarnhem.com
Re: Vraag wagenpark - Gesplitst!
« Reactie #11 Gepost op: di, 06 sep 2011, 09:00:47 »
ik kan de naam van rutger ook lezen, en ik ben het met rutger eens, we weten ook wel wie post zonder dat zijn naam erbij staat. Maar beter is mischien gewoon zijn hele posts onleesbaar te maken, het gaat toch nergens over. Nu weer. Lekker belangrijk of je naam erbij staat.
Van auto alarm tot zwanehals. Geen systeem een probleem. de_inbouwer@live.nl - Ook voor kabelboom werk.