Auteur Topic: SstennizZ motor history  (gelezen 2372 keer)

Offline SstennizZ

  • Non-Register lid
  • Berichten: 51
SstennizZ motor history
« Gepost op: di, 11 okt 2011, 12:14:43 »
Mijn eerste gemotoriseerde set wielen was een beige Puchje, op het tweepersoonszadel na helemaal standaard, met de ouderwetse sigaar-uitlaat.

Vervolgens kwam een Honda MB mijn leven in gerot (ja geROT ja)
Ik heb er toen best veel geld voor uit gegeven en ben hem vervolgens met mijn vader gaan opknappen. Ernstig veel roest, kapotte koppeling.. Accuzuur door het hele blok heen.. Oftewel het leek een miskoop. Na de welbekende bloed zweet en tranen wisten we dr toch nog een race monster van te maken! Mat zwart plaatwerk en een glansrood buizenframe, 50CC alu, weggewerkte sportuitlaat in een standaard lijkende pot, dus toch nog ff netjes 110.. Dat ding staat nog steeds in mijn kelder, tenminste de onderdelen.. Kheb nog geen tijd en zin gehad om me er over te buigen... ;)

Vervolgens de eerste tuut..
Een ehh Suzuki alto...   -gert- 

Schattig klein karretje, alleen na een maand de koppaking er uit gereden.. Gelukkig niet hoeven afvlakken, maar het blokkie zat nog geen week in elkaar of ik kreeg een warmloper.. Thermostaatklokkie kapot...   -dunno- Zuigerstang door het motorblok heen op 100 km van huis, zonder anwb lidmaatschap en op een zondag...

Over naar mijn eerste Mintgroene Renault Twingo..
Op zich een best leuk autotje, als je nog nooit veel sneller gereden hebt...

Hier heb ik toch zeker wel ehh een half jaar mee gereden ofzo.. Toen dacht iemand van hey das wel een leuke auto om even vol op in te rijden.. Nare ervaring en auto totall-loss..

Eeeeen toen kwam de eerste 323F.. De auto waar ik al vanaf mijn brommertijdperk gek op was maar nooit de moed had om aan te schaffen..
Mijn 323F 1.6i 16v Millionaire.
Zo gekocht:

Zo weggedaan:



Na hier veel aan gedaan te hebben, ben ik over gegaan op iets sterkers/snellers:
Zo gekocht:

Inmiddels zo:

Deze wordt nu helemaal timeattack klaar gemaakt voor het volgende seizoen.
http://monkeyrollers.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=23

Om deze reden heb ik gekozen om een daily voor mezelf aan te schaffen. Toen ik mijn rijbewijs haalde had mijn moeder een 2f Fox. Ik vond dit toen zo'n fijne auto, dat ik er ook maar een aangeschaft heb. :P
Zitten nog wat probleempjes in, maar ga daar vandaag verandering in brengen (hoop ik).. ;)


Tot slot heeft mijn meisje nog een mooie twingo:

Offline rekordc

  • L86C-0097
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.030
  • Geslacht: Man
  • Martin Voerman
Re: SstennizZ motor history
« Reactie #1 Gepost op: di, 11 okt 2011, 13:42:30 »
- Onze Eigenste Ozzy Osbourne -

Offline SstennizZ

  • Non-Register lid
  • Berichten: 51
Re: SstennizZ motor history
« Reactie #2 Gepost op: di, 11 okt 2011, 14:02:22 »
Haha zeker niet.. ;)

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.893
  • Geslacht: Man
Re: SstennizZ motor history
« Reactie #3 Gepost op: di, 11 okt 2011, 17:39:46 »
 uitlachen2
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2