Auteur Topic: Wie is Broodzak?  (gelezen 1807 keer)

Offline Broodzak

  • Non-Register lid
  • Berichten: 9
Wie is Broodzak?
« Gepost op: ma, 31 okt 2011, 18:27:26 »
Ik kijk en lees hier al wat langer mee, alleen nog nooit ergens op gereageerd oid. Nu ik toch een beetje jullie hulp nodig heb, zal ik me eerst even netjes voorstellen.

Mijn echte naam is Jurriaan en ben begin deze maand 19 geworden. Ik woon in Wolphaartsdijk wat ligt in de omgeving Goes (Zeeland). Omdat ik altijd al een voorliefde heb gehad voor de 'wat minder jonge' Volkswagens ben ik na het behalen van mn rijbewijs in februari op zoek gegaan naar zon autootje. Na een weekje zoeken had ik er een gevonden, namelijk een witte Polo 2 Steilheck uit '87, deze stond in Hilvarenbeek en was van een al wat oudere man die hem gebruikte om eten rond te brengen bij bejaarde mensen (tafeltje-dekje noemen ze dat hier geloof ik).

Auto zag er goed uit, op wat roest hier en daar en wat deukjes aan de zijkant na. Maargoed, ik wilde een oude Polo en dat was deze dus namen we hem mee. Terugreis ging prima, onderweg erachter gekomen dat het autootje geen sigarettenaansteker had en dus de andere helft zonder TomTom naar huis gereden...

Na een aantal weken rijden zag mn vader ineens olievlekken op de oprit. Na een bezoekje langs een autobedrijfje bleek dat de koppakking lek was. Dit zou nogal wat gaan kosten dus na even overwegen toch maar laten maken en dus konden we de weg weer op...

...tenminste tot vorige week zaterdag. Na een dag werken liep ik nietsvermoedend naar mijn auto om weer terug naar huis te rijden. Tot ik erachter kwam dat het driehoekige ruitje aan de bestuurdersskant ingeslagen was en al mn spullen uit het dashboardkastje op de bijrijdersstoel lag. Gelukkig niks kwijt, maar wel een kapot raampje.



Ter plekke kun je er weinig aan doen, dus het glas van mijn stoel geveegd en naar huis gereden. Dag erna even het ruitje eruit gehaald en de boel afgeplakt.




Nu heb ik al diverse sloperijen gebeld om te vragen of ze nog zon ruitje hebben liggen, maar zonder succes. Ook heb ik Marktplaats al afgezocht, zelfde verhaal.. Mijn vraag was nu of er iemand was die misschien zon ruitje heeft liggen en het wilt verkopen, zodat ik weer lekker Polo kan rijden; ben die treinen nu al weer beu.
(Of moet ik daar even een vraagadvertentie voor maken?)

Foto's van de gehele Polo zal ik zsm opzoeken (als dat nog kan: harde schijf kapot) en anders zal ik een aantal nieuwe maken.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #1 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 18:35:47 »
Welkom, zo te zien een AVANCE versie? Mooiste stofje ever  -thumbsup-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Broodzak

  • Non-Register lid
  • Berichten: 9
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #2 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 18:44:01 »
Bedankt en het is inderdaad een Avance versie, stof is ook nog in een goede staat dus dat was ook wel een meevaller bij aankoop. Probeer het goed bij te houden

Offline abje

  • L86C-0176
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Geslacht: Man
  • Albert Steur
    • fantasy radio
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #3 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 19:07:43 »
 -welkom- broodzak

vreemde naam trouwens  -uitlachen-

een zijruitje zal vast wel iemand hebben hier op het forum  -thumbsup-

Offline JJ

  • L86C-0167
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.038
  • Geslacht: Man
  • Jurre Jan de Wit
    • FB
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #4 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 19:13:32 »
 -welkom-

Volgens mij zijn de driehoek ruitjes van een 2f anders als die van een 2 he? Anders heb ik wel een 2f ruitje liggen als ze hetzelfde zijn -thumbsup-
Polo-loos Audi A4 b5

Offline Broodzak

  • Non-Register lid
  • Berichten: 9
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #5 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 19:21:07 »
-welkom- broodzak

vreemde naam trouwens  -uitlachen-

een zijruitje zal vast wel iemand hebben hier op het forum  -thumbsup-

Bedankt, waar die naam vandaag komt weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Misschien omdat er toevallig een broodzakje naast mn pc lag toen ik ooit die gebruikersnaam aanmaakte. Verder nooit meer veranderd.

-welkom-

Volgens mij zijn de driehoek ruitjes van een 2f anders als die van een 2 he? Anders heb ik wel een 2f ruitje liggen als ze hetzelfde zijn -thumbsup-

Ik weet niet of deze hetzelfde zijn, misschien dat iemand anders dit weet? Wil namelijk zo snel mogelijk weer een ruitje  -sturen-


Goede foto's van mijn Polo toen ik hem net had en daarna ben ik helaas kwijt, zal morgen eens proberen nieuwe te maken. Kan wel vertellen dat toen ik hem net had er hele lelijke striping op zat om wat roestplekjes en deukjes te verbergen, jammer dat ik die foto kwijt ben.
« Laatst bewerkt op: ma, 31 okt 2011, 19:23:19 door Broodzak »

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #6 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 19:35:56 »
Ruitje van een polo 2 steilheck ligt hier nog wel geloof ik zal straks wel ff kijken welke kant t is  -dunno- Maar goed ik woon wel aan de andere kant van NL en nou is opsturen wat mij betreft geen probleem maar of t ruitje dan ook heel blijft -dunno-


Offline JTG

  • L86C-0152
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.396
  • Geslacht: Man
  • Theunis Geertsma
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #7 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 19:37:17 »
 -welkom- en mooie streek geleverd..
vw,vw,vw,mercedes en seat

Offline Broodzak

  • Non-Register lid
  • Berichten: 9
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #8 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 19:42:14 »
Ruitje van een polo 2 steilheck ligt hier nog wel geloof ik zal straks wel ff kijken welke kant t is  -dunno- Maar goed ik woon wel aan de andere kant van NL en nou is opsturen wat mij betreft geen probleem maar of t ruitje dan ook heel blijft -dunno-



Mits goed verpakt vertrouw ik er wel op dat PostNL hem heel laat. Kun je even een PM sturen zodra je weet of het de goede kant is?
« Laatst bewerkt op: ma, 31 okt 2011, 19:44:24 door Broodzak »

Offline Broodzak

  • Non-Register lid
  • Berichten: 9
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #9 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 19:42:40 »
Ondertussen al contact met JTG via PM, als het goed is heeft hij een raampje en spiegel voor me.

Geregeld! -thumbsup-

Der Ghopmeister nog bedankt voor het aanbod!
« Laatst bewerkt op: ma, 31 okt 2011, 19:58:36 door Broodzak »

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #10 Gepost op: ma, 31 okt 2011, 21:20:17 »
ok kon m zo snel ook niet vinden in t donker achter t huis....

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #11 Gepost op: di, 01 nov 2011, 00:11:17 »
 -welkom-
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline mk1-madness

  • L86C-0184
  • Non-Register lid
  • Berichten: 8.551
  • Geslacht: Man
  • Ronnie Kolk
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #12 Gepost op: di, 01 nov 2011, 00:41:05 »
 -welkom-
Je kan de man wel uit een vw halen, maar de vw niet uit de man..

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #13 Gepost op: di, 01 nov 2011, 08:19:58 »
 -welkom-

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Wie is Broodzak?
« Reactie #14 Gepost op: di, 01 nov 2011, 08:52:38 »
 -welkom-

(en Broodzak heeft dus niet met de tafeltje-dekje-historie van de auto te maken  :) )