Auteur Topic: 16v inbouw  (gelezen 7628 keer)

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
16v inbouw
« Reactie #60 Gepost op: wo, 26 mei 2004, 13:58:55 »
ook 16v ,maar met 193pk

Das nie verkeerd! Wat heeft hij er mee gedaan? Behalve de bling bling dan..
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
16v inbouw
« Reactie #61 Gepost op: wo, 26 mei 2004, 14:12:03 »
'Renn motoren tragen kein chroom'

'Chrome doesn't bring you home'
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
16v inbouw
« Reactie #62 Gepost op: wo, 26 mei 2004, 14:44:25 »
wel gesmede zuigers ,speciale drijfstangen ,krukas verlicht en geballanceerd samen met verlicht vliegwiel.kop bewerkt ,andere nokkers ,drosselkleppen met injectie 4-2-1 facherkrummer(krijg ik ook binnen kort van vw motorsport)
heb daar in hildesheim ff met deze mannen staan praten blokje draait een 9500 rpm
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
16v inbouw
« Reactie #63 Gepost op: wo, 26 mei 2004, 18:18:07 »
9500 rpm..

heb bah..

'mein dremel dreht schneller' :)

nog 1 gram te gaan :(
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
16v inbouw
« Reactie #64 Gepost op: za, 29 mei 2004, 15:44:32 »
http://www.vwpolo.nl/bezochte%20meetings/burgerkingmeeting2003/Dsc01138.jpg
180 pk,s met test rapport....dusssssss gas erop want wij hebben wel richard,s in de familie  -naughty-  -naughty-  -moon-  -wanker-
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
16v inbouw
« Reactie #65 Gepost op: za, 29 mei 2004, 18:41:57 »
Volle Bak!

(letterlijk en figuurlijk)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
16v inbouw
« Reactie #66 Gepost op: za, 29 mei 2004, 19:12:36 »
Hmwoah, je kunt een handje vol pindas onder de motorkap loslaten, en ze vallen allemaal op de grond..

Niet vol genoeg  -moon-

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
16v inbouw
« Reactie #67 Gepost op: za, 29 mei 2004, 20:10:18 »
huh!!!!!!!!!!! -gert- wat wil je er nog meer in leggen dan?
 -moon-
als ik dat zo hieronder lees gaat dat veel geld kosten om al die zooi lichter te hebben..
maar ik vind opzich 180pk,s niet slecht voor een polo die straks 750 kilo gaat wegen.
kan nog meer bij maar dat gaat ten kosten van het motortje.
sjon van kronenburg hebt hem alleen af gesteld en de lader bewerkt.. niet slecht toch!
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
16v inbouw
« Reactie #68 Gepost op: za, 29 mei 2004, 20:14:05 »
Citaat
Hmwoah, je kunt een handje vol pindas onder de motorkap loslaten, en ze vallen allemaal op de grond...


onder het motto: beter goed gejat dan slecht bedacht?

:D

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
16v inbouw
« Reactie #69 Gepost op: za, 29 mei 2004, 21:00:10 »
niet slecht voor een polo die straks 750 kilo gaat wegen.

Audio overboord?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
16v inbouw
« Reactie #70 Gepost op: za, 29 mei 2004, 22:04:26 »
alles audio en de hele binnenkant gaat eruit. komt een rolkooi in en 2 kuip stoelen en dat was het. heb alle isolatie eruit gehaald en geloof me dat is een hoop rommel die alles bioj mekaar zeker 50 kilo weegt. we gaan hem op het einde wegen om te kijken hoeveel er af kwam......
de gehele polo word gespoten dus ook binnen kant en dat blijft zo. mits het echt niet te verduren is die uitlaat sound dan maak ik de deur panelen er gewoon in. met leer.
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
16v inbouw
« Reactie #71 Gepost op: za, 29 mei 2004, 22:28:52 »
hoezo panelen met leer?
gewicht besparen doe je met alu of carbon.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
16v inbouw
« Reactie #72 Gepost op: za, 29 mei 2004, 23:00:41 »
... mits het echt niet te verduren is die uitlaat sound dan maak ik de deur panelen er gewoon in. met leer.

Waar heb jij je uitlaat zitten dan ?  -dunno-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
16v inbouw
« Reactie #73 Gepost op: za, 29 mei 2004, 23:31:54 »
groep a supersprint 63mm is een bak met lawaai ,maar wel noodzakelijk voor deze motor
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
16v inbouw
« Reactie #74 Gepost op: za, 29 mei 2004, 23:51:56 »
Snap ik, maar waarom dan deuren bekleden tegen het lawaai ?  -gert-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.