Auteur Topic: FEBO FRIET  (gelezen 1154 keer)

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
FEBO FRIET
« Gepost op: wo, 09 apr 2003, 02:00:04 »
DE FEBO FRIET WORDT PAS ECHT LEKKER ALS JE HET VET GOED HEET HEBT !!
        

       -cool- KLIK HIER -cool-
" I see smoke on the left side "

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
FEBO FRIET
« Reactie #1 Gepost op: wo, 09 apr 2003, 21:36:10 »
joscha hoe heb je het spruitstuk gedaan ?
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
FEBO FRIET
« Reactie #2 Gepost op: do, 10 apr 2003, 00:55:25 »
ja ik heb eerst ruimte gemaakt voor de turbo, hier na twee houten latjes over het motorruim gelegt die de turbo met banden op zijn plek hield. de turbo was toen voor zien van de flens waar hij mee vast is komen  te zitten met alle gaten er in. de motor had nog zijn eigen uitlaat spruitstuk met 1 uitgang
hier heb ik van een oude uitlaatpijp een klein stuk aan vast gezet en dit geheel even vast gezet om het later af te lassen
  ?? Joscha
" I see smoke on the left side "

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
FEBO FRIET
« Reactie #3 Gepost op: vr, 11 apr 2003, 21:15:44 »
ik vat hem ,bedankt ;)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
FEBO FRIET
« Reactie #4 Gepost op: zo, 13 apr 2003, 00:56:52 »
waar is die turbo van en hoeveel druk bouwt deze op?Lekker gefluid ook zeker???Maar nu heb je dr rest van t blok ook aan moeten passen zeker?

arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Joscha

  • Non-Register lid
  • Berichten: 154
  • Geslacht: Man
  • Houston, we´ve had a problem
FEBO FRIET
« Reactie #5 Gepost op: ma, 14 apr 2003, 23:54:55 »
nee ik hebn alleen een paar ringen onder de bougie's gelegt (hoger= minder compressie) en een dikkere G-40 koppakking
er tussen (kop niet laten vlakken of zo gewoon er op knappen.
" I see smoke on the left side "

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
FEBO FRIET
« Reactie #6 Gepost op: di, 15 apr 2003, 21:23:09 »
en dat blijft lang werken?Waarvan was die turbo die je er nu op geboud hebt?

arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
FEBO FRIET
« Reactie #7 Gepost op: di, 15 apr 2003, 21:23:30 »
op gebouwd foutje
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
FEBO FRIET
« Reactie #8 Gepost op: di, 15 apr 2003, 21:39:22 »
misschien een idee om dubbele koppakking te doen met stalen plat zodat de turbo op 0,8 bar kan
je hebt laagvliegers en modelvliegers .