Auteur Topic: Mark´s wagenpark  (gelezen 2110 keer)

Offline mark2fpolo

  • L86C-0109
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.473
  • Geslacht: Man
Mark´s wagenpark
« Gepost op: vr, 05 okt 2012, 17:29:39 »
Begonnen met een:

rover 114 GTA, helaas geen foto..

Toen: polo 2 1.3 jeton uitvoering, overleden onder een Renault 5



Daarna: polo 2f 1.3 monopoint, verkocht met 180.xxx op de teller, later vaker terug gezien op diverse fora's, met lagere kilometer standen  -gert-



Daarna: polo 2f G40 Ex Skooty. Verkocht en rijdt nog steeds, redelijk recent door polo 3 een revisie aan gedaan  -thumbsup-



Toen voor erbij omdat het kan: Het verhaal is verder wel bekent!



Na de G40 een lichte hersen storing opgelopen: Vrij snel weer verkocht aan mijn schoonbroer. Deze heeft hem 4 jaar gereden, en nu staat hij hier om de hoek bij weer een nieuwe eigenaar



Toen kwam deze: Kilometer wreter! Laatste 2 jaar 30.000+ per jaar mee gereden! Maar daar is hij ook voor gemaakt! Verkocht aan een maat van me, die nog steeds zeer tevreden is!





En nu rijd ik dit: Valt tegen qua kosten, maar heerlijk vermogen 1.9 TDI 100pk




Offline Merijn

  • L86C-0121
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.925
  • Geslacht: Man
  • Merijn
Re: Mark´s wagenpark
« Reactie #1 Gepost op: vr, 05 okt 2012, 21:16:57 »
Daarna: polo 2f G40 Ex Skooty. Verkocht en rijdt nog steeds, redelijk recent door polo 3 een revisie aan gedaan  -thumbsup-
Rijd hij nog/weer ergens in Brabant / Limburg rond dan? Dacht dat hij ook een tijdje in Groningen was gesignaleerd..  -dunno-
Ben eigenlijk ook best benieuwd hoe hij er nu bij staat, af en toe nog steeds spijt dat ik hem ooit weggedaan heb.

Offline mark2fpolo

  • L86C-0109
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.473
  • Geslacht: Man
Re: Mark´s wagenpark
« Reactie #2 Gepost op: za, 06 okt 2012, 12:06:11 »
 withstupid

Ja Arno heeft hem laatst nog voorbij zien komen! Eigenaar was er zeer zuinig op vertelde hij, dus dat is goed nieuws!

Alleen jammer dat hij niet ergens op een forum opduikt.. De eigenaar uit brabant, heeft hem vrij snel weer verkocht.