Gelijk maar een projectpage bouwen (zit al midden in het project)
Het begon dus allemaal op het Puchforum, met de (ook hier) wel bekende vercrackte steilheck.
Als forum-slet ging dat ding al een tijd rond en toen de vorige eigenaar de steekas ''kapot'' had ben ik em gaan halen.
We hebben er nog 100km mee gered maar bij Heerenveen was het dan uiteindelijk einde aandrijfas
Spul weer gefixt en daarna heb ik er een half jaar mee gereden, veel lol aan bleefd omdat een deukje meer of minder toch niks uitmaakte en voor een zo weinig mogelijk wat leuke goody's gekocht en gemonteerd.
Naast dat de auto op de snelweg 1 op 17 haalt, het geen bal uitmaakt hoe hard je de auto aftrapt, hij blijft het altijd doen en andere Polo's met een N/A 1.3 en die golfjes met die 1.6'jes het nakijken gaf (evenals één keer een civic
) was het toch eens tijd om wat aan het vermogen te gaan doen.
Dat kwam er dus op neer dat ik door iemand om kwart over 3 snachts wakker werd gebeld van hé moet je eens luisteren, er staat een g40 voor weinig op internet.
Dus ik gelijk gemaild, afspraak gemaakt, test
rit vlucht gemaakt en uiteraard meegenomen.
tijdje zonu en dan de g40 eens meegepakt om wat kabaal te maken en wat spelen met het vermogen een paar Porsches en honda's vernedert en daarna maar gelijk het blok eruit gehaald. (auto was een 1.0 op kenteken dus leek me niet verstandig om er mee door te gaan rijden.)
Dus dan gelijk de steilheck maar even flink oplappen.
Hoe het er nu voorstaat:
Vooral Polo onderdelen... VEEL Polo onderdelen, over het hele erf versprijd
Ouders zijn het er nogsteeds niet helemaal mee eens, maargoed een mens moet natuurlijk een hobby hebben!
Enja, dat is een kapotgewaaide partytent
Karkas kan hopelijk aan het eind van de week weg en dan ga ik de Steilheck strippen.
Ill keep you informed, cheers!