Zeker, zijn zat Polo's die écht hard lopen met een Rothe manifold maar er is zeker nog ruimte voor verbeteringen
Zelfde als de inlaat van een g40.. doet z'n werk wel maar kán een heel stuk beter.
MIsschien heb je wel eens gehoord van het dual chamber plenum systeem? Audi heeft het onder andere toegepast op de S1 Rallywagens.
Ik ben namelijk van plan om dit systeem ook toe te passen op het nieuwe blok voor mijn Polo,
Voorbeeldje;
Ben vooral van plan om veel onderdelen zelf te gaan fabriceren of te laten doen bij een autosport bedrijf waar een maat van mij werkt.
Natuurlijk kun je ook een dikke jabbasport lader bestellen, en zo'n complete ''stage 3'' kit of weet ik het veel hoe ze het noemen met aquamist en dat soort grappen om je g40 tegen de 190pk te laten kopen.
Maar dat laat mijn hart niet echt sneller kloppen om zomaar te zeggen
Het is veel uitdagender om iets speciaals te bouwen waarop ik mijn eigen visie en ideeën in kwijt kan
Exacte setup heb ik nog niet echt voor ogen, ik zie wel wat voor onderdelen er op m'n pad komen in de toekomst.