Auteur Topic: Project [ FN-ND-28 ] 2F Steilheck G40-Turbo  (gelezen 11674 keer)

Offline Hofstay

  • L86C-0207
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.265
  • Geslacht: Man
  • Geart Hofstee
Re: Project [ FN-ND-28 ] 2F Steilheck G40-Turbo
« Reactie #90 Gepost op: di, 21 mei 2013, 19:50:34 »
Jazeker, is geen succes overgens, bedenk morgen wel wat anders

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Project [ FN-ND-28 ] 2F Steilheck G40-Turbo
« Reactie #91 Gepost op: di, 21 mei 2013, 19:52:28 »
Dat dacht ik al.
Vroeger had ik ook een Sparco maar die kon ik in hoogte stellen door de bouten die op de slede zaten.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline punk3000

  • L86C-0203
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.741
  • Geslacht: Man
  • Martijn Talma
Re: Project [ FN-ND-28 ] 2F Steilheck G40-Turbo
« Reactie #92 Gepost op: wo, 22 mei 2013, 22:05:55 »
Hoe zat dat ook al weer met die achterwiellagers, zit er nou 1 of 2 lagers per kant in  -dunno-
Vond nog een zakje met ''ACHTERWIELLAGERS'' erop geschreven en daar zitten 2 verschillende lagers in, klopt dat?  :)

Iemand hier een antwoord op, ik zal er waarschijnlijk ook aan moeten geloven namelijk.
De bromtoon die van achter komt, is zwaaaaaaar hinderlijk

Offline bobrosco

  • L86C-0208
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.116
  • Geslacht: Man
  • maikel de haan
    • customcarforum
Re: Project [ FN-ND-28 ] 2F Steilheck G40-Turbo
« Reactie #93 Gepost op: do, 23 mei 2013, 19:50:19 »
ja zitten 2 verschillende maten in. 1 is naar binnen gericht met het conische deel en zit op de buitenkant, dat is de kleine. En de grote wijst met het conische deel naar buiten en zit dus op de binnenkant. En zo'n lager vervangen doe ik zelf minder dan 30min over en dat is gewoon met een bankschroef een hamer en een schroevendraaier.

Offline Gertjan

  • Non-Register lid
  • Berichten: 234
Re: Project [ FN-ND-28 ] 2F Steilheck G40-Turbo
« Reactie #94 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 12:56:38 »
Gaat nog wat worden met dit ding....
Uitlaatrubbers zijn, zoals ik al geantwoord had, degene die ik kreeg bij de Brezen, toen vroeg ik vroeg om de grootste, dikste en stevigste rubbers die ze hadden liggen  -naughty-
'83 Jetta 1.6 TD

Offline Hofstay

  • L86C-0207
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.265
  • Geslacht: Man
  • Geart Hofstee
Re: Project [ FN-ND-28 ] 2F Steilheck G40-Turbo
« Reactie #95 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 13:22:12 »
Ja ze houden zich flink van de domme bij de brezan, denk dat ik maar gewone simpele rubbertjes haal en het ophangingssysteem maar ga verbouwen.

Interieur ziet er ook weer leefbaar uit, moet nog een paar stukjes aflassen voor de apk, alles wat gelast is in de hammerite knallen, uitlaatrubbers dus, en een aandrijfas moer en ring vinden, want die ben ik al dagen kwijt  :(