Even de updates bijwerken.
ATP Radiateur binnengekregen, ziet er netjes uit voor het geld. Gelijk even de kap van de ventilator zwart gespoten.
Thermostaathuis er weer opgezet incl nieuwe thermostaat en blauwe temp sensor.
En het frontje dichtgebouwd, toegevoegd uit eigen magazijn:
- Lek vrije intercooler
- Windgeleider intercooler
- Windgeleider radiateur
- Mistlampen
- Originele intercooler slangen
- Frisse koplampen
Oja ook een nog scheur in de radiateur balk dichtgelast en de bumperbalk opnieuw gespoten.
Bumper erop.
Ondertussen was de motorruimte ook al weer zo goed als gereed.
Vervolgens een beurtje aan de motor gedaan. Dwz, nieuwe olie (castrol Edge 10W60), OEM olie filter, nieuwe bougies (Bosch W5DPO), kabels, verdelerkap en rotor en luchtfilter. Toen kon de auto eindelijk gestart worden, sloeg gelijk aan. Yes! Maar liep wel erg beroerd. Shit.
Dus timing gecheckt, stond goed. Beetje aan de ontsteking gedraaid maar dit gaf niet echt verbetering. Na wat zoeken en vergelijken met een andere ontsteking die ik nog had liggen bleek dat er een verkeerde ontsteking inzat.
Kijk en vergelijk, rechts zoals het hoort (G40) en links (AAV oid)
Omdat het AAV huis nog niet verzaagd was (wat was daar uberhaupt het idee achter
) Heb ik het triggerwiel overgezet in het AAV huis.
Zaakje dicht gebouwd, gestart en YES! Hij liep gelijk een stuk mooier rond.
Helaas wel met een oliedruk probleem -->
http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,14081.0.htmlDus maar verder gegaan met het dichtbouwen van de ophanging. Bestaand uit een setje Bilstein dempers met Apex veren, verlaging word 40/40.
So far so good..