Auteur Topic: Wie is TerminalNL?  (gelezen 6597 keer)

Offline TerminalNL

  • Non-Register lid
  • Berichten: 23
  • Geslacht: Man
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #15 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 13:36:47 »
Dank allen voor het welkom heten ;)

Vandaag vast begonnen met de auto, voornamelijk uiterlijk had weinig zin in vieze handen vandaag :P


Grill + logo zwart gespoten, stukken beter dan verdoft grijs, naafkapjes niet zichtbaar op de foto maar die zijn ook weer netjes zwart.


En even klein probeersel of ik de lak nog enigszins netjes zou kunnen krijgen, nog lang niet gek dus binnenkort maar met de polijstmachine aan de gang. Lak voor de velgen ligt ook al klaar, even kijken wanneer ik de auto 2 dagen kan missen dan worden die netjes hoogglans zwart.

Onderhoud moet maar even wachten, werd al heel gek aangekeken toen ik de kleppendekselpakking aan het vervangen was als ik echt met olie en vloeistoffen aan de gang ga worden ze boos denk ik :D Waar ik eerder woonde kon ik complete motorwissels doen op de stoep, toch flink anders nu helaas.

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #16 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 14:37:07 »
Haha, nee geen monteur bij Toyota maar bij een merk onafhankelijk bedrijf heel toevallig weer uit Brummen ;)

Welk bedrijf ????
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline JBM

  • L86C-0238
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Man
  • Joris
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #17 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 14:58:01 »
Mooi man! De kleur valt dus zeker te redden -naughty-
Volgens mij is er bij deze kleur ook geen blanke lak aangebracht dus kijk goed uit dat je er niet doorheen gaat (vooral de dunne hoekjes op je plaatwerk).
Als ik je een tip  mag geven (dankzij onze Sjon): Als je na het polijsten heel lang plezier ervan wil ervaren gebruik dan De Insulator wax van Collinite -cool-
deze wax heeft een hele lange standtijd, ik zou het bijna een lakverzegeling kunnen noemen :)

Leuk karretje!
Ervaar een spatader, rij G-lader.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #18 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 15:37:11 »
Goed gepoetst is deze kleur eigenlijk wel mooi  -thumbsup-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline TerminalNL

  • Non-Register lid
  • Berichten: 23
  • Geslacht: Man
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #19 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 15:41:45 »
Welk bedrijf ????

Atrans heftruck en magazijnvoertuigen ;) Wat ik al in de TS gezet had, nog wel maar ben daar zeer binnenkort weg.

Ja ik twijfel nog of ik het wel met de machine ga doen, het moet wel lukken maar met het handje is eigenlijk ook zo gedaan. En dan gaat het zeker weten ook goed. Zal eens kijken voor die wax, doe het normaal zelf altijd met hard wax van de Lidl, met voor de glans meguiars erover heen.. en dat blijft ook zeker een maand of 3 zitten :) Vind het altijd zonde om zoveel geld aan dat soort spul uit te geven :P

Had vanmiddag nog wat tijd over, en kwam toch in de buurt van me vaste APK station, dus inmiddels ook weer een verse APK op de polo, alleen een kenteken lampje moest even opgeschuurd worden die was gecorrodeerd. Viel me weer goed mee :P

Offline JBM

  • L86C-0238
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Man
  • Joris
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #20 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 15:49:21 »
Ja was ook maar een tipje -thumbsup- Aanschafprijs van het spul is geloof ik nog geen 2 tientjes dus dat laat zich nog doen. Ik bestel spullen vaker bij carclean en poetsmiddelen zoals doekjes en sponzen kun je bij de action terecht :)

Ben wel benieuwd hoe de auto wordt! Zelfs met de hand moet je bij dit soort kleuren voorzichtig zijn en zo min mogelijk proberen weg te halen van de lak. Een vriend van mij had een golf 2 in die kleur en die dacht tijdens het polijsten een vale witte uitslag te zien: nog harder boenen dan maar, achteraf bleek de witte vaal de grondlak  te zijn die er vrolijk tussendoor kwam aargh.gif

Zeker niet om je bang te maken, als je gewoon goed oplet en niet aggressief gaat boenen moet het perfect gaan -thumbsup-
Ervaar een spatader, rij G-lader.

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #21 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 16:02:31 »
Als ik je een tip  mag geven (dankzij onze Sjon): Als je na het polijsten heel lang plezier ervan wil ervaren gebruik dan De Insulator wax van Collinite -cool-
Die eer speel ik door aan onze Martin, de Polo-Polijst-Pooier  :D
De tip heb ik van hem nage-aapt.

Offline JBM

  • L86C-0238
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Man
  • Joris
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #22 Gepost op: ma, 03 jun 2013, 16:34:01 »
Haha en ik dat maar al die tijd denken... -gert-
Het is wel echt een heerlijk goedje, ook lekker gemakkelijk in gebruik -naughty-
Het spul is een beetje doorzichtig en vloeibaar, lijkt totaal niet op andere soorten witte wax  -wanker-

Maargoed ontopic :)
Ervaar een spatader, rij G-lader.

Offline Twouters

  • Non-Register lid
  • Berichten: 564
  • Geslacht: Man
  • Thomas Wouters
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #23 Gepost op: di, 04 jun 2013, 08:36:50 »
 -welkom-

Ik woon nu in Enschede maar ik kom officieel uit Zutphen.
If in doubt, go flat out - Colin McRae

Offline TerminalNL

  • Non-Register lid
  • Berichten: 23
  • Geslacht: Man
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #24 Gepost op: ma, 10 jun 2013, 23:46:35 »
Nou gepoetst is die nog steeds niet haha, inmiddels wel even kleine beurt uitgevoerd.. Was ook wel hard nodig olie was nogal ranzig.
Kwam er ook achter dat de carterontluchtings slang kapot was, dus die van de week nog maar eventjes halen bij de onderdelentoko.

Verder geprobeerd me stoel te fixen, maar de schaal waar het schuim in zit bleek helemaal afgescheurd te zijn.. Geen las apparaat bij de hand, en bekleding was al stuk dus ik ga maar eens opzoek naar wat anders. Word dat nog wel eens aangeboden complete interieurs voor een schappelijke prijs?

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #25 Gepost op: wo, 12 jun 2013, 14:09:13 »
 -welkom-

Offline TerminalNL

  • Non-Register lid
  • Berichten: 23
  • Geslacht: Man
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #26 Gepost op: do, 22 aug 2013, 15:35:37 »


Ja uuh wat kan ik zeggen, verveling, vrije tijd en nog wat spuitbussen over   -naughty-

Voor de rest rijd die nog perfect, heb van de week alle vacuumslangen vervangen en vooral alles goed aangesloten en nu loopt die stationair perfect.
Verder eindelijk eens een sigarettenaanstekker ingebouwd zodat tijdens een lange rit de iphone niet leeg raakt en zonder navigatie komt te zitten :P

Ergens volgende week nog even de olie verversen, daar zit nu nogal wat diesel bij  -gert- Kleine tip, niet met een mix van diesel/benzine van 1:8 rijden.. de diesel komt in je carter terecht..

Offline btracing

  • L86-0163
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.973
  • Geslacht: Man
  • Benjamin Dijkshoorn
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #27 Gepost op: do, 22 aug 2013, 16:48:26 »
Vet :)
'92 Steilheck Fox
'92 Coupé
'87 Coupé
'94 Steilheck Prego

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #28 Gepost op: do, 22 aug 2013, 17:15:57 »
Het mot wel je ding zijn  :)
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline mk1-madness

  • L86C-0184
  • Non-Register lid
  • Berichten: 8.551
  • Geslacht: Man
  • Ronnie Kolk
Re: Wie is TerminalNL?
« Reactie #29 Gepost op: za, 24 aug 2013, 10:07:24 »
Eerst  -welkom-  :) Gemist blijkbaar....
Creatief is  -thumbsup-
Je kan de man wel uit een vw halen, maar de vw niet uit de man..