Hallo, ik ben Annemieke uit Amsterdam en ik heb me hier aangemeld als PoloTet.
Vijf jaar geleden kreeg ik van een aardige vriendin haar VW Polo Fox uit 1991 kado. Fantastisch om weer een auto te bezitten en ik ben ook echt weg van deze wagen.
Omdat ie heerlijk eenvoudig is, alles mechanisch, gewoon een ruitje openzetten voor frisse lucht en op nr 1 natuurlijk: hij start altijd!
Vorig jaar heb ik er nog nieuwe banden onder gezet, hij rijdt prima en je kan er makkelijk van alles mee vervoeren.
Nu is er toch een probleem, vorige maand ben ik door de wegenwacht geholpen. Olie in de dynamo. Even schoonmaken en accu opladen en hij reed weer.
Maar nu gaat tijdens het rijden het acculampje branden/knipperen. Ook stopt ie er soms gewoon mee, paar uur later start ie toch weer.
Mijn situatie is nu zo: de apk komt er aan, de parkeervergunning etc. En ik ben krap bij kas. Garagekosten worden te hoog.
Het liefst vind ik iemand op dit forum die bij mij in de buurt woont en die mij wil helpen met klussen aan de Polo.
Daar wil ik natuurlijk ook voor betalen. Ik zou het geweldig vinden de Polo behouden.
Via dit forum hoop ik iemand te vinden die mij kan adviseren of helpen.
Groeten van Annemieke