Algemeen forum > Wagenpark [ verleden tot heden ]

Wagenpark burteasten

(1/3) > >>

burteasten:
Ik zal hier maar niet al mijn auto's gaan posten die ik gehad heb, want da ga ik het forum wel heel erg belasten en vervuilen. :) Maar ik heb mijn fotoalbum op facebook als link toegevoegd om er een groot gedeelte van te laten zien.

https://www.facebook.com/bert.oetscheemde/media_set?set=a.1383685921940384.1073741828.100008969686002&type=3

Ik rij tegenwoordig zelf in een Mercedes 270cdi en heb een Seat Ibiza 1.4 16v waar mijn vriendin dagelijks in rijdt, en natuurlijk de Polo 1f GT.





Twouters:
Leuke auto voor je vriendin die Seat. En je polo 1 blijft om op te kwijlen.

Het enige waar ik strontjalours op ben is je Jetta mk2 Gti.
Precies een auto waar ik nog naar op zoek ben. Kinderwensen enzo je kent het wel.  :)

burteasten:
De Jetta was officieel een 1.3MH Maar heb er toen een Gti bij gekocht als donor, en alles overgezet. Geweldig om in te rijden zo'n snelle Jetta. Is verkocht aan een forumlid op volksforum, alleen die heeft hem wat minder goed behandeld, en een jaar later is hij verschroot.

burteasten:
De V50 is verkocht, en is een Vw Touran voor terug gekomen. Nu gaat de Seat Arosa in de verkoop om plaats te maken voor een jongere woon/werk auto voor mijn vriendin.

DanteG:
Mooi rood is niet lelijk!

Touran is ook mijn keuze voor een eventuele volgende auto mocht ik ooit een geldboom tegenkomen... :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie