M'n 1F is nu al een paar maand geschorst.
Nu is er dus niet 1 van m'n polo's street legal.
Tis voor mij iig puur een hobby.
Zoals velen bekend heb ik een (roestige) 92ér volvo 440 1.8GL op LPG als daily sloep. ( 350.000km and counting
)
Waarom ?
Zocht een auto op gas en waar tunen niet een optie was
Zo gezocht, zo gevonden....
leuke bonus : CV, elektrische spiegels (ook verwarmd), elektr. ramen, stuurbekrachtiging.
En als ik de contactsleutel omdraai gaat natuurlijk gelijk het licht aan
en mocht daar eentje van stuk zijn gaat er ook nog 's een controlelampie branden in m'n cockpit.
...niet slecht voor zo'n roestig lijk.
Hij brengt me nu al een jaar of 4 braaf van a naar b
Tuurlijk, zit ook onderhoud aan zo'n ding.
Maar grootste reparatie was de Versnellingsbak ( 100,- eur op de sloop om de hoek
).
Technisch moet ie wel in orde zijn, maar verder zal 't me worst zijn hoe ie er bij staat.
Ook verdomd gemakkelijk in het verkeer....
"men"gaat heus wel aan de kant als ik m'n "ouwe" volvo ff ergens lomp tussen druk
Ochja.... 1x in de 2 jaar krijgt ie een wasbeurt