Auteur Topic: Voorstellen en afscheid  (gelezen 1401 keer)

Offline Hapee60

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2
Voorstellen en afscheid
« Gepost op: do, 21 jan 2016, 00:49:19 »
Zo'n zes jaar geleden een Polo 86c (bj. 1986) gekocht van de eerste Belgische eigenaar (papieren nog steeds aanwezig) en in 2011 op kenteken gezet in Nederland. Ergens rond die tijd mij ook aangemeld op dit forum. Aangezien de Polo alleen maar gedaan heeft wat hij moest doen (rijden; werkelijk geen enkel probleem) en elk jaar keurig een nieuwe APK kreeg ben ik niet erg aanwezig geweest op dit forum. Helaas moet de Polo wijken voor een wat recentere Polo (belangstellenden kunnen een bericht sturen) en moet ik meteen afscheid nemen van dit forum. Het is evenwel niet anders. De 86c heeft mij (en mijn gezin) een hoop plezier gegeven. Het ga jullie goed.

Offline EMP

  • L86C-0185
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.667
  • Geslacht: Man
  • Erik Martijn Pool
    • poloC.nl
Re: Voorstellen en afscheid
« Reactie #1 Gepost op: do, 21 jan 2016, 07:24:22 »
fijn dat jullie veel plezier van de polo hebben gehad  -thumbsup-

veel plezier met jullie nieuwe auto, wat is het geworden?

Offline Bunkerrat

  • L86C-0200
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.425
  • Geslacht: Man
  • Jorin Elstrodt
Re: Voorstellen en afscheid
« Reactie #2 Gepost op: do, 21 jan 2016, 10:29:46 »
Er staat een wat recentere polo, hoe ziet je 86c eruit? Misschien voor de geïnteresseerden wel handig.

Offline Hapee60

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2
Re: Voorstellen en afscheid
« Reactie #3 Gepost op: wo, 27 jan 2016, 23:05:00 »
Polo heeft wat aandacht nodig. Zit wat roest aan de deuren en de lak is niet echt fris. Hij is wel structureel goed. Heb hem destijds gekocht van de eerste eigenaar in België en toen had hij 98.000 km gelopen (aantoonbaar met garagekaart). Het is echt een projectauto voor de liefhebber/hobbyist. De moeite waard om hem weer in oude glorie te herstellen.