Auteur Topic: Tellerplaat  (gelezen 520 keer)

Offline Ochenta_y_seiz

  • Non-Register lid
  • Berichten: 12
  • Geslacht: Vrouw
Tellerplaat
« Gepost op: wo, 21 jun 2006, 13:36:17 »
Heey..

Ik ben al een tijdje bezig om de tellerplaten een leuk kleurtje te geven. Zwart gaat je zo aangapen op een gegeven moment  -gert-  Anyways, heeft iemand nog ideeėn/tips hoe ik dat het beste kan doen? De tellerplaten heb ik al gelukkig, dus die hoef ik er niet meer uit te pulken!

Groetjes, Mariėt

Offline Lexo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 194
  • Geslacht: Man
Tellerplaat
« Reactie #1 Gepost op: wo, 21 jun 2006, 13:40:40 »
wat vaak gebeurd:
inscannen en dan een ander kleurtje geven. printje even insealen of op fotopapier printen voor een mooi resultaat!

ikzelf heb de platen nagetekend in cad en naar mijn smaak aangepast. (ik heb een 2f dus kan je niet aan de juiste tekeningen voor jouw polo helpen)
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects.

Offline Ochenta_y_seiz

  • Non-Register lid
  • Berichten: 12
  • Geslacht: Vrouw
Tellerplaat
« Reactie #2 Gepost op: wo, 21 jun 2006, 14:01:57 »
Thnx! Ik heb m“n vriend wel“es over cad gehoord, dus mag hij even wat leuks gaan bouwen!

Groetjes, Mariėt

Offline Lexo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 194
  • Geslacht: Man
Tellerplaat
« Reactie #3 Gepost op: wo, 21 jun 2006, 14:12:11 »
ok, dan heb ik een kleine tip voor hem: je kunt het beste de hoek tussen de km-streepjes opmeten en die hoek dan weer gebruiken om de streepjes in cad te tekenen.

Succes! enne wel foto'tje laten zien als het klaar is he!
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects.