Auteur Topic: Abu met NZ injectie  (gelezen 7974 keer)

Offline Dest

  • Non-Register lid
  • Berichten: 144
  • Geslacht: Man
Re: Abu met NZ injectie
« Reactie #30 Gepost op: wo, 10 jan 2018, 22:16:59 »
Ontsteking staat op het uiterste,dus met de originele nz delco kan ik niet meer vervroegen of ik moet er aan knutselen .

Offline Dest

  • Non-Register lid
  • Berichten: 144
  • Geslacht: Man
Re: Abu met NZ injectie
« Reactie #31 Gepost op: za, 13 jan 2018, 14:59:31 »
Gisteren nog wat aan de ontsteking liggen klooien,krijg de onsteking eigenlijk nooit op zijn bdp punt afgesteld niet met een nz delco met vacuumvervroeger en niet met een abu delco zonder vervroeger.

Offline Aron Faro

  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 484
  • Geslacht: Man
  • Aron Faro
Re: Abu met NZ injectie
« Reactie #32 Gepost op: wo, 10 mrt 2021, 16:44:36 »
is hier ooit nog eens wat mee gebeurd? ben benieuwd of ie vandaag de dag (als ie nog loopt) draait! :D
And still rolling with the times. (89' coupe NZ) (86' steiheck AEE)

Offline Dest

  • Non-Register lid
  • Berichten: 144
  • Geslacht: Man
Re: Abu met NZ injectie
« Reactie #33 Gepost op: wo, 10 mrt 2021, 17:06:39 »
Heb ruime tijd met deze setup gereden is van januari gedemonteerd omdat het blok in een derby mk1 gaat komen. injectie ga ik achterwegen laten  komen motorfiets carburateurs op en een leuke shrick nokkenas in ,kop licht bewerken en blok reviseren.

Offline Aron Faro

  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 484
  • Geslacht: Man
  • Aron Faro
Re: Abu met NZ injectie
« Reactie #34 Gepost op: do, 11 mrt 2021, 09:27:21 »
dat is goed om te horen, en leuke plannen voor in de toekomst.

Na nu toch al enkele keren met deze set up te hebben gereden merk ik toch dat hij wat inhoud ,motor draait stationair heel mooi maar heel weinig vermogen in lage toeren,

Heb je dit ook nog op kunnen lossen met de standaard injectie? en liep de uwe ook "maar" tot 6000tpm?

And still rolling with the times. (89' coupe NZ) (86' steiheck AEE)

Offline Dest

  • Non-Register lid
  • Berichten: 144
  • Geslacht: Man
Re: Abu met NZ injectie
« Reactie #35 Gepost op: vr, 12 mrt 2021, 19:43:07 »
Nee nooit echt beter gekregen, had nog wel plannen en onderdelen liggen om er aan verder te werken en te verbeteren maar wagen wordt verkocht en ga mij toeleggen op de derby mk1.
naar mijn gevoel is de injectie te beperkt om echt vermogen uit te halen heb nog wel lml race chip ,benzindruk regelaar ,spaghetti en grotere lmm liggen maar is er niet meer van gekomen.

Offline Aron Faro

  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 484
  • Geslacht: Man
  • Aron Faro
Re: Abu met NZ injectie
« Reactie #36 Gepost op: zo, 14 mrt 2021, 14:57:54 »
snap ik wel. Kan me inderdaad ook voorstellen dat de NZ een 1.6 niet kan voeden. ben benieuwd naar de Derby, hou je de voortgang bij op t forum?  -naughty-

Mocht je ooit de grotere lmm verkopen, laat het me weten  -thumbsup- die neem ik graag van je over
And still rolling with the times. (89' coupe NZ) (86' steiheck AEE)