Algemeen forum > Projecten

Project [ JF-JD-14 ] Polo 2F G40 op weg naar 654.321 km

(1/55) > >>

KoenG40:
Tijd voor een nieuw projecttopic, want de 500.000 km is behaald.
(voorgaande topic was Project [ JF-JD-14 ] Polo 2F G40 op weg naar 500.000 km)

Polo G40 op weg naar 654.321 km...
Dat is vanaf heden nog ± 146.000 te gaan -sturen-

Volgende maand worden remschijven en -leidingen vernieuwd.
Idem de toplagers en de schokdempers, olie en oliekeering van versnellingsbak.
Stuurhuis en schakelmechanisme komen dan ook aan de beurt. En nog wat andere kleine dingen.

G-lader heb ik afgelopen zaterdag bij Arno ter revisie aangeboden. Ik rijd nu met zijn leenlader. Wat is die jongen snel, handig en deskundig: in mum van tijd bouwt ie op de drempel van zijn garage de G-lader uit, zet de leenlader erin, haalt de te reviseren lader uit mekaar en legt rustig en duidelijk uit hoe hij de lader gaat reviseren. Chapeau!

Sinds de vorige revisie (bij 315.000 km) heeft de auto 193.000 km gereden. Nu de 'verse' leenlader van Arno erin zit, merk ik heel duidelijk het verschil: druk wordt veel sneller opgebouwd, max druk is stuk hoger, motor reageert veel alerter en levert merkbaar meer trekkracht. Het werd dus wel tijd voor revisie :-))

O ja, vorige week waren we even een paar dagen naar Engeland.

Zie hier de foto-impressie VW-festival 2017 Harewood House.

[ *** waarom kan ik geen bijlagen toevoegen in mijn projecttopics ? ? ? ***]

Met dank aan Erik-Martijn kan ik weer plaatjes toevoegen en trekt tekst in reeds geplaatste posts veranderen.

Gekke Gerrit:
(***omdat je inmiddels non-registered lid bent?***)

Chapeau voor je investeringen! Zien we elkaar weer in Melle?

Sjon:
Nieuwe topic snap ik niet: ik zie 't nut er niet van in en 't is toch leuker om de info bij mekaar te houden.

Leuk: nieuw doel => op naar 654321 -thumbsup-

Goed om te lezen dat er gewoon weer geïnvesteerd wordt in nieuwe onderdelen -klus-

Leuk filmpje: mooie locatie.

KoenG40:
@Sjon: het project 500.000 km is afgerond, vandaar nu het nieuwe project: op naar de 653.421 km  :)

KoenG40:

--- Citaat van: Gekke Gerrit op ma, 21 aug 2017, 21:29:20 ---(***omdat je inmiddels non-registered lid bent?***)
Chapeau voor je investeringen! Zien we elkaar weer in Melle?

--- Einde van citaat ---

Erik-Martijn heeft het opgelost  -thumbsup- -> zie nu mijn eerste post in dit topic.

En ja, we zien elkaar weer in Melle - en wellicht eerder al als we 'in colonne' gaan rijden  -sturen-

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie