Treffen / Meetings > Verslagen

10-09-2017: Alles Polo Melle

(1/2) > >>

Gekke Gerrit:
Kom er maar in, Perrin?! Hoe was het?

Raymon:
Ik heb foto's voorbij zien komen op gezichtenboek van een derby r20 4motion ;)

sonic_striker:
Yo,
Ja was erg leuk, zeer veel polo's gezien in allerlei uitvoeringen en staat. Ik ben samen met twee vrienden met mijn sedan gegaan. en toen we aankwamen (iets later als verwacht) was het terrein zelf al vol, en moesten we bij de ingang gaan staan. (wij waren nummer 259 en er zijn er na ons nog wel een stuk of 10 aangekomen) best druk dus.
En wat ik zo gezien heb op het terrein waren we met wel 4 autos vertegenwoordig uit NL xD

En die R20 4 motion was die oranje die ook wel eens in Cuijk is geweest net als wel emeer wagens.
Het enige wat ik raar vond, ben nog niet eerder op een duitse meet geweest, dus weet niet of het altijd zo is, maar de organisatie zat een beetje bij een camper en deed verder weinig aan interactie. Daarnaast waren er geen shops (stickers onderdelen enz.)
Maar verder een leuke dag , die ik volgend jaar graag herhaal. En ik zal eens kijken of ik wat fotos kan posten straks :)

Sjon:
Op foto's spotte ik al Martijn (panamabruine Polo 1), Andre (witte 2 coupe) en Tijs (witte Derby 1).
Voorgaande jaren was 't ook proppen op 't terrein (wij arriveerden ook laat, voor duitse begrippen althans).

Gekke Gerrit:

--- Citaat van: Raymon op ma, 11 sep 2017, 01:30:14 ---Ik heb foto's voorbij zien komen op gezichtenboek van een derby r20 4motion ;)

--- Einde van citaat ---

Ja, die kende ik al, proces meegemaakt, want Facebook-vriendjes. Mooi vind ik de auto niet, maar de techniek heeft-ie natuurlijk schitterend toegepast!

@Perrin: weet niet of je kleurenblind bent, maar die Derby (Classic met Derby-achterlichten) is rood, of heb je een andere auto voor ogen. Kan hem me niet herinneren van Cuijk, wel eerder in Melle. Is zo'n spiegels onder de auto-gast...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie