Auteur Topic: snik snik geen tijd voor dit project.  (gelezen 3122 keer)

Offline azertion

  • L86C-0236
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 107
  • Geslacht: Man
  • eerste wagen
snik snik geen tijd voor dit project.
« Gepost op: vr, 13 okt 2017, 22:54:11 »
men derby 1.1 gls '77 (alle chroom) hobby loopt ten einde vrees ik -boehoe- -boehoe- -boehoe- .
was de bedoeling om met men broertje samen aan polo's te sleutelen. maar door promotie en studies loopt dit ten einde.
hij had men 2f daily overgenomen als projekt omdat ie nu eenmaal fysiek te klein is voor me
(heb nu saab 9000  -sturen- als daily/main projekt)
en omdat ik door dit forum veel geleerd heb (nog meer als een jaar  betalend lid:)) zet ik hem eerst hier in de aanbieding, daarna op de rest.
heb er al wel wat onderdelen voor gekocht, 2 xtra originele wielen(aanhangwagen idee), extra zw/w zetels, 1f bumpers, NOS plaatwerk...
wil er niet te veel aan verliezen. komt uit nederland (hulst) en ingevoerd naar belgie (rijkevorsel) , juiste papieren.
 geen mm op de openbare weg gereden sind ik en vorige eigenaar hem had .
motor is los heb hem laten draaien met extern tankje want interne is leeg -> distri set aanwezig
ziet er eigenlijk nog verdomd goed uit buiten plekken die gelast moeten worden ->NOS plaatwerk
oude banden zijn zelfs nog goed voor in de garage te staan
voorste zetels zijn van een polo 2 -> xtra set
staat nu al zeker 3 jaar binnen in een niet verwarmde garage daarvoor denk ik tegen een muur onder afdak ,hence the rust

is deze
http://www.g40.nl/smf/index.php?topic=4700.0

dit ging soort fotoverslag worden maar je kan hem nu toch te goed zien. heb hem grotendeels terug in elkaar gestoken( moest naakt metaal kunnen zien)

https://www.dropbox.com/sh/r72xyzrclvm23jp/AAAh-xYnaVocmwhFc6A7pAB9a?dl=0

weet ook wel dat het zijn gewicht niet waard is in goud maar msch wel in koper  -naughty-
vandaar dacht ik aan 4 getallen
interesse pb aub

-boehoe-
Polo 2f 1.3 aav '94 164k km daily
Polo derby gls 1.1  '77 95k km