Algemeen forum > Techniek

Motorloop g40 bij losse blauwe sensor

(1/3) > >>

Hanf:
Ik heb een beetje een vreemd probleem en vind niet echt een duidelijk antwoord met zoekfunctie of google

Starten doet de g40 zowel koud als warm prima. Echter zodra deze op bedrijfstemperatuur raakt gaat deze steeds slechter lopen. Trek ik de blauwe temperatuur sensor los gaat deze weer netjes lopen op 1100 toeren. Prik ik em weer in is t weer op t randje van uitvallen en zwart roken
Blauwe sensor is nieuw. Copoti staat op 600 ohm.

Is dit lambda gerelateerd of luchtschuif gerelateerd?

Hanf:
Luchtschuif beinvloed enkel de koudstart toch? Zodra de motor warmer word zou je deze in principe toch wegkunnen laten?

Audioholic:
warme motor, blauwe sensor los, moet die 1150 ish toeren draaien

co pot fabrieks is 750 a 850 ohm

de "koudloopluchtschuif" die gaat dicht rond de 35 graden,als die al niet vast zit. zonder dat ding is niet aan te raden met koudstart ->lees handje vasthouden

ik gok dat je lambda einde van zijn latijn is -> noodloop is anders als vaste waarde zonde lambda/kapotte lambda

Hanf:
Ga even een nieuwe lambda regelen en dan die eens wisselen. Dat een van de weinige dingen die ik helaas niet meer reserve op de plank heb liggen...

sprint26:
Is een g40 lambda anders. Anders kun je hier een lenen van een aav.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie