Precies..
Een beetje geilen op mic-metallic-perl-effect-grijs.
Wat ik bedoelde, is dat in mijn ogen men 'te veel' geilt op de nieuwe kleuren.. (nitwit-grijs), terwijl het kleuren pallet eind jaren 70 toch echt veeeeel ruimer was..
Lancia heeft t nog eens geprobeerd, maar die kwam niet veel verder dan verschillende tinten van veel verkochte kleuren..
Donker Blauw, Rood, Donker groen, Grijs, Wit, Zwart al dan niet metallic,. dat zijn de kleuren die verkocht worden,. met om de zoveel jaar een shift naar een van die kleuren.. 2 jaar terug werd elke auto in metallic grijs afgeleverd.. nu zie je weer wat meer rood..
Waar zijn de kleuren Geel, Oranje, Licht Groen, Licht Blauw enz enz heen?
Kan iemand zich panama bruin nog herinneren? of Jeton-roze?
Maar goed: Vandaag de aanwinst opgehaald.. Nou die 250 pleur word heeeeel moeilijk..
2 opties:
Optie 1: alles wat ik zelf denk dat nodig is repareren en ter keuring aanbieden
of
Optie 2: Ter keuring aanbieden (in deze staat), en vervolgens kijken of het lijstje enigsinds werkbaar is..
Optie 1 is 'gevaarlijk': Veel tijd en zweet steken in aandrijfassen/lagers/uitlaat en klein spul, en dan bijvoorbeeld afkeur krijgen op schokbrekers
Optie 2 is 'veiliger' maar tja: kost wel een extra keuring.. En 't budget is al krap :-(
BTW: Herkeuring binnen 2 weken is vaak gratis of goeikoop, maar binnen 2 weken krijg ik het lijstje wat komen gaat waarschijnlijk niet rond..
Morgen eerst maar eens de Pooh Beer stikkers eraf peuteren.. (en dat zijn er veel)..
Nog een leuke: CL heeft wel kaartenbakken, wel middenconsole (met lederen hoesje), met indelen neerklapbare bank, met stoffenpanelen, maar geen rechter buitenspiegel. en das niet handig, want midden in de binnenspiegel staat Poohbeer met knorretje...