Auteur Topic: Grill Polo I  (gelezen 901 keer)

Offline Ken

  • polo86c.be
  • Non-Register lid
  • Berichten: 401
  • Geslacht: Man
    • http://www.polo86c.be
Grill Polo I
« Gepost op: ma, 12 mei 2003, 15:31:39 »


Beide zijn van een Polo I afkomstig maar bij de rechtse zit het VW teken er op geklikt en bij de linkse is het teken één geheel met de grill.

Is 1 ervan misschien een imitatie of zijn er verschillen tussen een Derby en een Polo grill?
Een andere grill na een bepaald jaar?

Iemand uitleg?

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Grill Polo I
« Reactie #1 Gepost op: ma, 12 mei 2003, 16:58:44 »
Er valt nix over te zeggen welke gril er in welk type zat of zit .
Uit mijn hoofd ken ik zeker 3 verschillende qua hoeveel lipjes en dan hebben we het nog niet over de losse of vaste emblemen .
Audi50, Polo of Derby : er is weinig verschil .

Zoals met bijna alle uitvoeringen : ze pakten uit het magazaijn wat voorhanden was en dat werd gebruikt ,

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Grill Polo I
« Reactie #2 Gepost op: zo, 25 mei 2003, 20:51:16 »
Wat ik wel daaraan kan toevoegen is dat de Aller goedkoopste een vast embleem hadden, maar vanaf wanneer?

Het aantal ribbels is ook nogal eens verschillend, je kunt er wat jaartallen aanvast hangen: Wanneer welke grill voor het eerst gebruikt is, dat wel. Maar tot in welk bouwjaar welke grill vervolgens in het magazijn bleef liggen (en dus zomaar kon opduiken).. dat weet niemand..

Ach: De folder voor de Polo 1f heeft achterin ook gewoon geretoucheerde foto's van de Polo 1 met 'dikke' bumpers, maar met 'platte grill' dus zoveel belang hechte VW niet aan 'het enige juiste' uiterlijk..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken