Auteur Topic: Tanken  (gelezen 2902 keer)

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Tanken
« Gepost op: wo, 19 mrt 2003, 20:01:38 »
Ik en mijn vriendin hebben samen ook 2 polo's uit '85.

Bij het tanken zakt het niveau elke keer weer, als de tank pistol klikt, zodat ie aangeeft dat de tank vol is, horen en zien we dat het niveau zakt en elke keer dat als we een een volgend scheutje bij doen pruttelt hij en zakt hij weer. Is er een soort ontluchtings slang verstopt of zo? Of hoort dit?
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Tanken
« Reactie #1 Gepost op: wo, 19 mrt 2003, 20:09:55 »
dit is normaal ,bij ongelood gaat dit exact het zelfde  :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

  • Gast
Tanken
« Reactie #2 Gepost op: wo, 19 mrt 2003, 20:19:46 »
Heeft mijn polo ook last van, hoort erbij denk ik dan maar.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Tanken
« Reactie #3 Gepost op: wo, 19 mrt 2003, 20:51:45 »
Kan ik t nu niet volgen of hoe zit dat?

Tank je met contact aan ofzo?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline JurG40

  • Non-Register lid
  • Berichten: 161
    • www.strictlyjettas.com
Tanken
« Reactie #4 Gepost op: wo, 19 mrt 2003, 22:24:16 »
Kan ik t nu niet volgen of hoe zit dat?

Tank je met contact aan ofzo?

Ze hebben het niet over de tankmeter maar over dat de vulpijp volloopt als je te snel tankt.

Onderin deze pijp zit een klep zodat in de bochten je vulpijp niet in een keer vol klotst. Daardoor wil tijdens het tanken de vulpijp weleens vollopen en zodoende slaat het vulpistool van het tankstation af.

Oplossing: dit zelfde pistool iets minder ver inknijpen, oftewel iets rustiger tanken.
Jetta 1992
Santana 1984

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.910
  • Geslacht: Man
Tanken
« Reactie #5 Gepost op: wo, 19 mrt 2003, 22:56:32 »
yep.
jurgen heeft gelijk gewoon rustig volgooien.
benzine moet natuurlijk iets zakken na het afslaan van de tankslang.
anders zou het overstromen en dat is niet de bedoeling.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Tanken
« Reactie #6 Gepost op: vr, 21 mrt 2003, 21:51:58 »
Ok, nu ik ga het de volgende keer ff wat rustiger proberen.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

  • Gast
Tanken
« Reactie #7 Gepost op: di, 25 mrt 2003, 14:17:53 »
Ik heb zelf die klep uit de vulpijp gehaald omdat ie helemaal niet meer opende...

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Tanken
« Reactie #8 Gepost op: di, 25 mrt 2003, 16:49:50 »
en als het helemaal niet meer wil ..........................vuuurtje? :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

  • Gast
Tanken
« Reactie #9 Gepost op: di, 25 mrt 2003, 20:25:50 »
[/QUOTE]vuurtje?[/QUOTE]

nee dank je ik ga liever gezond dood.