jawel, dat zou makkelijker zijn, maar omdat ik de extra krachten wil beperken op heel het stuurgebeuren wil ik een minimale verbreding, welke op 7,5 mm zou komen.
Als ik 7,5 mm verbreed dan is het onmogelijk om verbreders te maken waarbij ik een extra centreerring heb op de verbreder zelf. dat past gewoon heel moeilijk.
Je hebt me wel een het denken gezet, nu heb ik een paar vraagjes voor jou.
1) hoe breed zijn jou verbreders en hoe diep is het gat waar de originele ring in valt?
2) hoe rijd jouw auto na het verbreden?
3) waarom heb je uberhaupt moeten verbreden?
4) heb je extra slijtage gemerkt?
Alvast bedankt. martijn
nu 1 vraagje
als ik het goe begrijp heb je van je oude remschijf het gedeelte waar je velg tegen aan zit afgeslepen omdat anders je velg niet paste ivm je wielkast?? buiten of binnenkant?
ik neem aan buitenkant anders slijp je niks weg,toch?
nu heb je nieuwe schijven die komen naar buiten toe en dit effect wil je nu nog eens versterken door een spoorverbreder te te passen die eigenlijk te dun is om er efect van te hebben te kunnen zien of wat dan ook!!!!
owhja ik geloof dat bij mij 2f de achteras zoizo al orgineel smaller is dan de voor as?
en ik wou achter verbreden tegelijk met nieuwe welgen om dit
optische verschil achter goed te maken
is dit nu wel verstandig dan?
greez maikel